REALITATEA EXISTA DOAR CAND E OBSERVATA

Ieri am pictat Maiastra. Imi frematau degetele de nerabdare. M-am dus la soare, la mirador sa-i fac contururile. Acolo era liniste, se auzea orasul respirand, raul stralucea mut, pe el alunecau, gratioase, in ciuda tonajului, barje pline de containere. Cerneala  se imprima in hartie dand forma Pasarii Paradisului.Cand am terminat am ramas cu ochii inchisi multa vreme, primind caldura si stralucirea soarelui drept in inima. Mi se parea ca sunt si eu pe apa, ca ma legan intr-un dans bland, ca ma desfac in sunete si ma risipesc peste acoperisuri.

Acasa am umplut spatiile cu culoare, fascinata de reactia hartiei, de noile senzatii pe care mi le da.

Am inramat desenul si-am privit apoi camera toata. Mi-e draga in fiecare detaliu. Se transforma organic prin mici adaugiri, mici modificari. Obiectele isi gasesc locul natural, au poveste, nu se lasa acoperite de uitare si praf, nu devin decor. Sunt vii pentru ca sunt iubite.

Se spune ca realitatea exista doar atunci cand ii dam atentie.

This slideshow requires JavaScript.

5 thoughts on “REALITATEA EXISTA DOAR CAND E OBSERVATA

  1. Te imbratisez, Lola, ce bucurie sa te vad inconjurata de atita soare si lumina! Vad ca pina si miao miao te vegheaza!🙂 Cu ingeri cu tot🙂

  2. Coltul cu canapeaua e tare intim, imi place culoarea pernelor si la fel de mult si calul de deasupra. Cred ca fiecare ar trebui sa aiba in casa un cal si un stejar🙂 (imi inspira frumusete,distinctie,trainicie, incredere si atatea altele ).

Leave a Reply

