A SOSIT UN INGER

Lumea mea e plina de ingeri. Ultimul a sosit prin posta impreuna cu scrisoarea pe care o reproduc mai jos ca sa nu-i rapesc din farmec povestind-o.

Draga mea

Uite care e povestea ingerului. Ne pregateam sa sarbatorim primul an de viata al lui Nicolae. Ne-am gandit sa mergem la biserica Sf. Nicolae de la Univeristate ca sa multumim pentru venirea lui pe lume. Aici o sa fac o paranteza si o sa-ti mai povestesc o minune. Pe Nicolae l-am asteptat 5 ani de zile. Au fost niste ani destul de grei, cu multe incercari fizice si emotionale pentru noi. Intr-o buna zi, o prietena ma ia pe sus si ma duce la biserica Sf. Nicolae. Ea isi dorea sa se marite si auzise ca multe minunui face Sfantul. Acolo am ascultat niste copilasi mititei-mititei cantand ca niste ingeri. M-am rugat cu tot sufletul si i-am spus Sfantului “daca se va intampla sa avem un copil, al tau va fi”. Uite asa pe baietelul meu il cheama Nicolae.

Acum o sa revin la povestea Ingerului. Ni se parea cam stupida traditia aia cu tava pe care se pun cheile masinii si cardul bancar, stiloul sau mai stiu eu ce. Asa ca am rugat-o pe o prietena sa faca niste obiecte de lut care sa inchipuie, fiecare ceva frumos. Nicolae a avut de ales intre un ingeras(credinta), un om de zapada(aventura), o inima(iubirea) si altele de acest fel. S-a intamplat ca atunci cand a pus obiectele la cuptor, ingerasul s-a crapat putin. Ligia mi-a spus ca nu mai are timp sa faca altul pana la aniversare, dar ca il va inlocui dupa aceea. De cum am primit obiectele si le-am vazut, ingerasul mi s-a parut special. Era perfect cu toata ciobitura lui. Asa a crezut si Nicolae caci a fost primul obiect pe care l-a ales sa-i calauzeasca viata. A fost clar ca ingerasul ciobit era Ingerul lui Nicolae.

In perioada aceea tu scriai pe blog o multime de lucruri despre ingeri, ba mai trimiteai aripi prin toate colturile lumii. Ligia s-a tinut de cuvant si a mai facut un Inger al credintei, dar el era al alltcuiva, Nicolae il alesese deja pe al sau. Am asteptat sa aflu al cui este. Uite asa ajung la sfarsitul povestii, care e cea mai adevarata poveste si iti trimit Ingerul tau, Gratiela, sa te vegheze si sa iti lumineze drumul.

Te imbratisez cu dragoste

Oana

In imagine Nicolae si frumosii lui parinti-“comisia medicala Zarnescu”, dupa cum s-au semnat in ultimele noastre mailuri in care, profitand de meseria lor de medici, i-am bombardat cu intrebari legate de toate tremuraturile, ametelile si amortelile mele post-operatorii.

Ne-am cunoscut acum patru ani la Lisabona. Venisera in vacanta. Ne-am intalnit la aeroport, pe ultima suta de metri, sa-i dau margelele Oanei. A fost iubire la prima vedere. Pe urma viata ne-a adus aproape in momente cheie legandu-ne pentru totdeauna. Nu vorbim toata ziua buna ziua, dar Oana imi e in inima si in ganduri, iar apropierile nu fac decat sa confirme existenta firului dintre noi.

Va daruiesc povestea Ingerului si-l declar simbolul primaverii ce sta sa infloreasca.

Credinta si bucurie sa avem!

3 thoughts on “A SOSIT UN INGER

  1. Un inger pentru un inger !

    Ma trezesc adesea spunandu-mi : ,,Cred, Doamne. Ajuta necredintei mele.” Si-atunci simt cum ma tine ingerul.
    Totul este bine. Nu-i asa?!
    Te imbratisez cu toata dragostea!

  2. Ce frumoasa poveste! Sf.Nicolae ii e tare drag mamei mele, pe el il roaga sa aiba grija de noi si imi spune si mie uneori sa nu uit de el.

Leave a Reply

