ZILELE ASTEA

Am  sentimentul ca sunt intr-un spatiu nou. Parca nu e viata mea. Dar ce inseamna exact viata mea? Suma de mici obiceiuri cotidiene? Da, pana la urma viata e o suma de mici obiceiuri cotidiene care daca-ti sunt luate te simti un pic confuz. Sunt derutata de reconfigurarea asta. S-au schimbat proportiile. Acum totul e departe, inaccesibil. Cele mai obisnuite lucruri, cum ar fi incaltatul, sau mersul pana in bucatarie sunt niste adevarate tururi de forta, iar corpul e fragil.

Uneori plang pentru ca mi se pare greu de indurat starea. Vreaaauuuu afaraaaa! Vreau sa merg, sa merg, sa merg…Omul vrea ce n-are. Cand puteam merge in voie de multe ori imi era lene. Stau in pat cuprinsa de disperare. Ma uit la ea, pentru ca nu ne identificam deloc. Disperarea e grozava. Doare si agita. Totusi n-are putere sa ma inhate si sa ma tarasca in depresie pentru ca apare mereu o voce blanda(vocea mea interioara si-a indulcit mult tonul) spunand stii pe unde e iesirea. Atunci in mijlocul vartejului se deschide o trecere spre liniste. Da, stiu, e pe-aici! Plonjez intr-un spatiu unde e bine, unde nu exista intrebarile acum ce mai fac?, o sa dorm la noapte?, maine ce-o mai fi? Respiratia se calmeaza, lacrimile se usuca. Sunt! Despre a fi e vorba in povestea noastra, despre un sunt dezbracat de scopuri si semnificatii. Ah, ce greu e pentru minte sa priceapa asta! Dar nu e vremea suferintei, e vremea dragostei.

Cercuri de dragoste ma inconjoara. Subtile sau evidente, ele ma tin in centru protejandu-ma. Mi se pare ca totul in jur e numai  iubire, ca oamenii isi lasa aripile ingeresti la vedere. Laura vine in fiecare zi sa stea cu mine. Petrecem un timp asa frumos. Timpul pisicilor, ii spunem. Acum a atipit cu nasul intr-o carte. Mai tarziu facem suc de fructe si iesim la soare pe esplanada. Ziua se duce, noi citim, povestim, adormim, bem ceaiuri, mancam bunatati…

Dupa-amiaza vine Adan. Ieri mi-a adus cinci trandafiri albi. Imi maseaza talpile, danseaza prin casa, imi dezvaluie  trecutul lui de lingvist-agatator de cuvinte in arbori semantici. Ce suprarealist job! Ce prieten minunat!

Pe inserat mi se intoarce iubitul. Se bucura si el de prietenii nostri dragi, e linistit ca ma gaseste bine, pregateste cina apoi ma tine in brate. Nu exista loc mai odihnitor! Adapostul meu, o meu porto de abrigo!

Noptile trec cand mai greu cand mai usor, dar fiecare dimineata cuprinde speranta si  promisiunile noii zile. Dragostea se manifesta neincetat, viata danseaza, iar eu sunt dansul ei.

This slideshow requires JavaScript.

6 thoughts on “ZILELE ASTEA

  1. plans? plans din cauza neputintei?
    gandeste-te cat esti de binecuvantata pentru ca ai aproape prieteni adevarati care iti sunt alaturi la greu.
    usurel vei reveni la starea de independenta si vei ceda altcuiva locul din centrul universului.
    un om optimist ca tine , cu o asa ratiune a actiunilor si cu o inima atat de libera si iubitoare nu cedeaza in fata neputintei.
    rabdare, rabdare si toate se rezolva usor.

    • Plansul e bun, spala. Am scris despre neputinta pentru ca ea exista in mine nu pentru ca ma doboara. Kahlil Gibran, in Profetul, spunea sa ne acceptam anotimpurile sufletului. Daca simt neputinta o recunosc nu-mi scot etichetele de optimista la inaintare sa ma ascund pe dupa ele. Mai bine plang cateva minute si-mi trece🙂

  2. Cuvintele tale te arata tot mai puternica.
    Si eu plang adesea, dar intotdeauna ma simt mai bine dupa aceea.
    Ma bucur pentrru tine ca esti daruita cu oameni buni in preajma si suflete pereche, inseamna totul intr-o viata de om!
    Imbratisari.

    • Ni s-a spus mereu in copilarie – taci, nu mai plange!Indiferent care era motivul plansului ne oprea cineva. Asa ne-a intrat in cap ca plansul e ceva ce trebuie reprimat, ori e o minunata supapa, face sa se reverse preaplinul din noi si sa ne linistim.
      Atragem oamenii care sunt pe aceeasi vibratie cu noi, asta mi-e din ce in ce mai clar.
      te imbratisez tare tare

Leave a Reply

