CLAUDIO

Cred ca e un inger desi isi ascunde cu dibacie aripile. Mai cred ca mi-a fost trimis sa ma invete iubirea. Il cheama Claudio.

In mine se tese un poem pe care nu-l pot transcrie. Cuvintele se fac mici si neputincioase. Le invaluie mirarea, sfintenia, aburul miracolului. Cum? Cum ne-am facut noi drum unul catre celalat prin lumea asta mare, plina de oameni si iluzii? Cum ne-am recunoscut?

Nu stiu, dar sunt fericita. E sufletul meu pereche, oglinda mea, linistea mea. Zilele astea m-a vegheat clipa de clipa, tacut, iubitor, daruindu-se simplu. Are o superba naturalete. Primeste si face totul cu calm.

La spital a fost prezenta magica, mangaietoare.  Noaptea dormeam linistita stiind ca e acolo, ziua faceam impreuna eroice plimbari de 20-30 de metri. Intre ele era pace adanca, lumina. Am avut ragazul si privilegiul nedespartirii.

De cand am venit acasa ma simt rasfatata. Spuneam ca mi-e greu sa cer ajutor, dar ca invat s-o fac. Ma ajuta in procesul asta, nu-mi da nici o clipa sentimentul ca se sacrifica. Dimpotriva, presara voie buna, mici daruri, imi gateste si aranjeaza frumos mancarea in farfurie, ma tine de mana, e numai iubire si bunavointa.

Suntem doi oameni care au purtat singuri multe greutati pe umeri, ale lor si ale altora. Nu ne-am bazat decat pe noi insine. N-am stiut altfel, sau poate nici n-a trebuit altfel. Acum am inteles ca eroismele sunt inutile, sacrificiile la fel. Exista doar dragoste. Orice gest facut in numele ei e lipsit de greutate si de glorie, dar absolut divin.

This slideshow requires JavaScript.

19 thoughts on “CLAUDIO

  1. Superba postare…..va iubesc pe amandoi de numai pot……”.Acum am inteles ca eroismele sunt inutile, sacrificiile la fel. Exista doar dragoste. Orice gest facut in numele ei e lipsit de greutate si de glorie, dar absolut divin.”…..La chestia asta m-am gandit de sute de ori…si nu reuseam sa o scot la capat…….daț tu ai spus-o atat de ….simplu….adevarat si clar……Saru mana,Lola…..Cine a zis ca Ingerii sunt printre nori,nu a gresit deloc…pacat ca noi mai uitam asta……Va imbratisez cu mare drag……

  2. – asemenea povesti sint un antidot pentru deznadejde, te fac sa crezi ca da, e posibila fericirea pe pamint si ca “sufletele pereche” nu sint doar o fictiune copilareasca…

    Dumnezeu sa va ocroteasca…

    Sanatate multa,
    Lola!

  3. Fericirea e posibila doar aici si acum, nu candva dupa ce mai adaugam, invatam, castigam. Tine de act, de decizia noastra s-o alegem. Nu e un noroc, e un drept cu care ne-am nascut.
    Te imbratisez cu dragoste

  4. of, draga mea…

    daca as putea sa te cred…

    eu vad in intilnirea voastra binecuvintata un mare, dumnezeiesc noroc!

    de-aia ma si bucur atit de mult pt voi: e Mare Lucru!

    E Lucru Mare!🙂 dragostea voastra…

    – cine poate sustine ca merita asa ceva…? eu una, nu pot…

  5. hmmm… chiar zilele trecute ma gandeam ca la intalnire nu te-am intrebat nimic despre Claudio si ca as fi vrut sa te intreb cate ceva despre povestea voastra. pt ca tu stii multe despre povestea mea… dar… acum nu mai trebuie sa intreb.🙂

  6. 🙂 îngerii mei dragi… mă bucur că te lași pe aripile iubitului tău, regino. mă bucur tare pentru povestea voastră. nașii mei dragi…

  7. daaa…. este un inger. Si tu la fel. Si povestea voastra, desi arata ca eroismele sunt inutile, este o Calatorie a Eroului.
    http://www.thewritersjourney.com/hero%27s_journey.htm

    Acolo apare intalnirea cu cele mai mari frici, moartea mortii… ca sa invii. Si uite cum este acolo impletirea in iubire, barbat si femeie, inainte de ultima treapta spre varf. Acolo sunteti voi acum. Deja pasiti in lume in stralucire, impletiti in iubire…

Leave a Reply

