DESPRE VOINTA DE A FI

Sunt acasa. Citesc ultimile pagini din cartea reginei. Mi-e greu sa stau in pat si sa cer ajutor pentru cele mai mici lucruri. Ma observ. Imi ies niste jumatati de rugaminti spuse cu mare chin. Tare n-am mai stiut sa cer sprijin de-a lungul timpului si zau ca-i greu s-o fac acum, dar exersez, nu vreau sa repet la nesfarsit aceleasi greseli. Trebuie s-o iau incet. Fiecare pas e o aventura, fiecare miscare o durere pe undeva.  Sunt nevoita sa ma las in voia ritmului asta de melc. Intai il gasesc enervant, pentru ca-l am bine imprimat pe celalalt. Apoi, abandonandu-ma lui il pretuiesc. Vad cate resurse am chiar atunci cand ma simt in culmea neputintei!  Stau cu durerea si nu e un exercitiu masochist. Realizez ca frica de durere e mai coplesitoare decat durerea in sine. Aleg s-o traiesc si se dizolva singura.  N-am luat calmante decat in noaptea de dupa operatie cand mi le puneau in perfuzii. Apoi am acceptat ceea ce e si m-am imprietenit cu suferinta mea fizica. Imi impune ritmul lent de care spuneam, dar filtreaza viata prin prisme diferite, aratandu-mi-o in detalii care o fac si mai pretioasa.

Sunt! Sunt intreaga si vie. Nu ma definesc nici durerea, nici slabiciunea. Poate faptul ca simt asa m-a ajutat sa ma ridic repede desi tensiunea mi-e mai mica decat normal, iar analizele arata ca hemoglobina sta sub limita. De unde atunci energia extraordinara din ultima vreme? Dupa parametrii de pe hartie ar fi trebuit sa fiu sfarsita cu totul.

Corpul e un miraculos univers. Stie singur sa se echilibreze, stie drumul  spre starea-i naturala care e perfectiunea. Il ajut cu increderea, cu uriasa mea vointa de a fi. Din mijlocul durerii se naste si straluceste un victorios, etern SUNT.

22 thoughts on “DESPRE VOINTA DE A FI

  1. Confesiunea ta s-ar putea numi o lecție vie desprinsa din învățătura budista: a nu te lasa copleșit nici de bucurii nici de suferinta. Din insemnarile tale mai vechi se vede ca sufletul tau a fost educat si pregătit cum se cuvine pt o astfel de încercare. Taria lui e cea care a pus in evidenta resursele nebanuite ale acelui corp miraculos despre care scrii. Cu drag.

    • A nu te lasa definit de exterior. Nu suntem circumstantele, suntem creatorii lor. Cum ne-ar putea coplesi in clipa cand constientizam ca suntem responsabilii? Calatoria sufletului e asa un mister.
      Te imbratisez si-ti multumesc din suflet Daniel!

  2. Bine ai revenit acasa,Lola……ma bucur teribil pentru tine…ca esti bine…….Stii,in ziua in care ai fost operata,de pe la 12…..pana dupa ora 14 ora Rom cand spuneai ca incepe interventia,m-am trezit gandindu-ma deodata la tine…Luata de treburi si alergatura,inca de cu seara ma intrebam daca n-o sa uit……Da a fost absolut perfect…..ca prinsa si eu cu alergatu pe la medici…un Inger pe care l-am rugat sa-mi aminteasca,m-a atins usor….si mi-am amintit!….Si l-am rugat pe Doamne-Doamne sa-ti dea puterea de a te ierta si de a primi ajutorul de care ai nevoie…..Sa-ti fie gandul curat ,pazit de Ingeri si binecuvantat!..Si Inima senina plina de Iubire si Lumiba Divina!….E o scurta rugaciune pe care am inceput sa o practic si eu,amintindu-mi ce ai scris tu despre puterea de a schimba in aproximativ 30 de zile.,un sistem de credinte negative cu un altul incarcat de putere magica,divina….Sanatate ,Lola….si bunecuvantati sa fim cu totii…..te imbratisez cu mare draaaaaaaaaag!……

    • Suntem iubiti, ghidati, tinuti in brate de Viata. Totul e sa nu uitam asta.
      Te imbratisez si ma bucur pentru primele 30 de zile ale noului tau drum.
      Binecuvantati sa fim!

  3. Insanatosire grabnica, draga mea- e frumos zambetul tau din pat, emana liniste multa si drag de viata. Multumesc pentru randurile si gandurile ce le citesc aici, care imi incurajeaza si mie speranta in noua spiritualitate si ma insotesc in drumul meu prin schimbarile cele bune. Te imbratisez, sanatate multa multa.

    • Sunt tot mai bine. Azi dimineata primul lucru pe care am simtit sa i-l spun lui Claudio a fost ca sigur vin ceva zane sa ma repare noaptea. Asa mare mi se pare diferenta de la o zi la alta
      Multumesc ca-mi esti alaturi!

  4. Privirea ta este spre noi ,sa stii , noi privim catre tine cu iubire . Se simte !!!!!!!!!Asta e!!!!!!!!!Iubire!!!!!

  5. citindu-ți mărturiile de acum de după hop parcă citesc gîndurile mele de după operația mea… e o binecuvîntare să fii “forțat” să te lași în blîndețea celor iubiți, care știu și pot să te îngrijească… și e un extraordinar privilegiu să ți se aștearnă, ca un fapt pe care nu-l poți păcăli, ritmul acesta de melcuț. înainte de operație, în lunile în care deja nu mai puteam merge altfel decît fooooarte lent, am avut norocul ca prin ritmul ăla aproape static să-mi dau seama ce minunăție e totul în jur, de la copaci și păsări la pantofii grăbiți ai celorlalți călători. și-apoi momentul în care realizezi în ce grabă zburătăceai înainte și curiozitatea “unde mă grăbeam mereu?”…🙂 e lucru mare ce trăiești acum și parcă înțeleg de ce s-a așezat operația încăpățînată sub pașii tăi. repară butonașe pe care poate dacă te vindecai singură le treceai cu vederea. da fapt nu știu, ce știm vreodată?…🙂 SIMT însă că e atît de bine… minune ce ești.

  6. M-am gandit mult la tine si mi se parea o binecuvantare ragazul care ti s-a dat. Cred ca asta mi-a trebuit si mie. Nu stim nimic, nici nu trebuie. E mai frumos sa ne miram.
    te iubesc

  7. Ma bucur nespus sa te vad/simt cu sufletul vioi. Ti-as spune trilioane de lucruri – iti trimit norisorii mei pufosi roz-alb plini cu dragoste😀 O sa vina ziua ta, asa ca te faci bine, ca sa dansezi si sa forfotesti prin casa cu pregatiri… Te iubesc din toata inima !

  8. Am lipsit ceva… Si n-am fost atent… Sper ca esti bine acum, chiar bine merci!… Iti tin pumnii inclestati sa iti fie mai bine. Si am sa ma gandesc si cum sa facem sa mai si comunicam… Te imbratisesz!

  9. Pingback: Blog Interbelic Bucharest Story

Leave a Reply

