12:00 22.o2.2012

Ce calatorie fabuloasa!

Nici mie nu-mi vine sa cred ca azi, cu o zi inainte de operatie in loc de frica simt curiozitate, recunostinta, incredere. Lunile de framantari, intrebari si decojiri au avut ca rost sa ma aduca in punctul asta in care nu simt decat bucurie. Imi vine sa ma sui pe-o stanca deasupra marii si chiui Viataaaaa e extraordinaraaaaa!!! Dar chiar aici, acasa in fotoliu am un prelung strigat interior. Trece prin mine ceva puternic, ceva viu, care ma face usoara, vesela, invincibila.

In ultima saptamana am creat foarte divers: margele pentru o tataroaica superba, inca un sirag cu primavara, o macheta de coperta de notebook, pentru proiectul artistic lui Claudio, un desen cu multe linii facut intr-o zi cand era doar tacere, sandwich-uri pentru cutia albastra, combinatii de sucuri proaspete, (ca tocmai mi-am luat storcator). Scriu cu asa un chef, incat l-am facut pe tata sa imi spuna la ultimul post, ca nimeni de la Panait Istrati pana la mine nu l-a mai facut sa calatoreasca asa cu gandul, citind, iar ieri am desenat-o pe Mama Mamelor. M-am dus cu Laura la mirador-ul Santa Catarina si-acolo intre oameni, stand direct pe pamant, privind uneori apa, mangaiata de soare, i-am dat forma celei care ne tine in brate, care ne iubeste pe toti la fel, care ne vindeca si ne invata rosturile.

Maine, exact la miezul zilei voi trece un prag. Dincolo de el e o noua  viata pe care simt ca sunt pregatita s-o implinesc. Viata in adevar, in iubire, in recunostinta, pace, abundenta, sanatate, cu inima conectata la Inima Lumii.

Va multumesc ca existati, ca va treziti, ca puneti in lume mai multa iubire decat teama, ca aveti curajul sa va uitati in voi insiva, ca va recuperati puterea si magia, ca facem impreuna drumul asta atat de frumos incalecand o stea.

Pe curand dragii mei!

This slideshow requires JavaScript.

33 thoughts on “12:00 22.o2.2012

  1. Frumoasa e Mama Mamelor… Parca seamana… parca seamana cuuu…
    Suntem cu tine, in bratele Ei. Tot timpul esti tinuta in brate. Ca si noi.
    Pe curand!

  2. Sunt cu gandul la tine pana primim vesti ca totul e bine , te tin de mana si iti transmit multa energie ,esti in saptamana iubirii si a vindecarii ,Dumnezeu sa te binecuvanteze iar noi facand cercul magic iti trimitem firul rosu si alb sa iti poarte noroc🙂

  3. Asa Lola….sa fii puternica…..plina de Iubire si Iertare….de Credinta si Recunostinta……Doamne-ajuta,Lola……

  4. Iti tin pumnii, Lola!
    Am simtit si eu fluxul acela zilele trecute, l-am recunoscut din descrierea ta!…🙂 La fel, m-am simtit foarte usoara si bucuroasa… Si m-am gandit la tine si la ultimele tale posturi, superbe cu adevarat! Are dreptate tatal tau.
    Multa sanatate, ma rog pentru tine si stiu ca va fi bine!

  5. Sanatate multa, sa-ti fie bine! O mie de imbratisari iti trimit si un milion de ganduri bune! Iti tin pumnii maine!

  6. Anca si Catinca sunt cu gandul la tine, si iti trimitem toata dragostea noastra, toata bucuria simtita cand te-am imbratisat si multa, multa Lumina! sunt cu gandul langa tine si abia astept sa te revad pusa pe treaba, energica si plina de vise pe cale sa le infaptuiesti🙂

    …ce chestie, si eu am maine de trecut un prag, pe care probabil il stii…

    te iubesc tare mult, Suflete!

  7. Si eu voi fi cu tine maine, iubita mea, iti voi canta in soapta… magic verses… magic charms… healing rhithms… healing rhymes… sacred music… sacred sounds… mystic stories… mystic vibes…

  8. … adica azi, la ora 14, ora Romaniei, tot cercul magic se intruneste tinandu-se de maini cu gadul la Lola cea magica… Trimitem muuulta, multa iubire si bucurie!

  9. De multa vreme incerc sa-ti scriu si eu, dar nu vreau ca acesta sa fie prilejul aparent al mesajului meu de , asa ca, te rog, pastreaza doar pentru tine gandul meu la tine, cel de azi, de maine si de pana acum. Doresc doar sa stii de existenta lui, un gand ca o franghie de sprijin la nevoie, caruia ii poti zambi cand esti senina.

  10. Draga Lola,
    iti citesc de mult blogul, si cred ca acum e un moment mai bun decat oricare sa iti spun ca te admir si ca iti trimit un gand bun pentru zilele ce vor urma!
    Sabina.

  11. Abia astept sa te vizitez si sa fac margele alaturi de tine.🙂 Si eu iti multumesc: ca existi, ca te trezesti, ca pui in lume mai multa iubire decat teama, ca ai curajul sa te uiti in tine insati, ca iti recuperezi puterea si magia, ca faci alaturi de mine si de noi toti drumul asta atat de frumos incalecand o stea. esti sanatoasa tun, nu am nicio indoiala🙂 Te imbratisez cu un nor mare alb-rozaliu si pufos de dragoste. Te pup !

  12. WHOOOOOOO!

    Sufla Iubirea, sufla!
    In fiecare por, in fiecare strop de sange, de viata!
    Fii primita, aseaza-te bland, asaaaaa…
    Sufla si invarteste Marele Vartej, Asta, Asta, Asta…
    Acum se deschide Floarea Vietii si urca si coboara, pana se face doar una, o singura lumina unind Cerul si Pamantul: Om.
    Asta e…
    Iubire

  13. O sa te simti usoara si curata dupa aceasta poarta. Sa nu uiti sa zambesti si totul o se lumineze pentru tine. Cu drag, Mihaela C.

  14. Sunt multi care te citesc si sunt cu gandul la tine! Nimic nu e intamplator si fiecare schimbare e necesara……la intoarcere iti recomand un autor minunat pentru o cura de interior :-)…jacques salome….

  15. azi am cunoscut un portughez la o receptie si am vorbit cu atata drag cu el – ma gandeam la Lisabona si eram FERICIRE pura. eu nu stiu ce e cu locul ala sau ce conexiuni sunt intre mine si el dar eu asta simt. fericire pura. fie ca el sa iti fie mereu bun. te pup cu mult drag si iti transmit inimoare si gandurile mele pline de Soare si iubire. LOVE! beijos, minha querida Lola. sa zambesti iar, rapid🙂 da? pupi

Leave a Reply

