TINERETE FARA BATRANETE…

Buna dimineata! Azi e 1, un inceput. M-am trezit devreme, bucuroasa si limpede. Viata e o perpetua revelatie, o sarbatoare. E ca si cum ar fi sters cineva praful de pe lume lasand-o curata, cu toate frumusetile, cu toate darurile la vedere, dandu-mi-o spre incantare si joaca.

Invat sa-mi integrez procesul de vindecare in tot ceea ce fac. Mi-am creat spatii pe zi cand ma duc in adanc si stau acolo, in linistea absoluta unde vietuieste Dumnezeu, unde toate sunt posibile, toate egale. Acum mi-e usor, desi la inceput as fi facut orice altceva numai sa nu ma duc. Corpul meu durere ma tinea cu ghearele si dintii sa nu descopar cine sunt cu adevarat, sa nu realizez ca nu sunt el.

Odata gasit locul nu-ti mai doresti decat sa te intorci iar si iar, sa traiesti  pe taramul tineretii fara batranete si al vietii fara de moarte. Asadar ma extind in afara spatiilor dedicate. Prin usa numita ACUM ma pot duce acolo cand vreau, de cate ori vreau. Si vreau mereu. E o necesitate, asa ca setea, sau ca foamea, ceva natural. E locul dupa care tanjea toata fiinta mea nestiind ce este. Acum stie!

Am mai inteles un lucru important, care sterge tristetea cu gust de cenusa pe care mi-o lasa basmul Tinerete fara batranete…

Nu trebuie sa plec din lume, nu trebuie sa parasesc pe nimeni si nici sa renunt la ceva ca sa traiesc pe taramul acela, asa cum a facut bietul fecior de imparat. Locul e aici, acum, pentru ca toate sunt AICI SI ACUM.

 

6 thoughts on “TINERETE FARA BATRANETE…

  1. Ce frumos scrii despre meditatie, iubita mea! Si mie mi s-a parut foarte important sa cant despre asta. Ai vazut “INSIDE”? N-am apucat sa te intreb cand ne-am vazut…

    “there is nowhere to go
    there is nothing to do
    everything that you need
    is right inside of you…”

  2. Schimbari minunate citesc aici la tine, draga Lola. Intre timp a inceput un nou an, pe care ti-l doresc senin si mai ales cu sanatate si bucurie.

  3. Ma intreb oare…ne integram procesul de vindecare sau ne integram procesului de vindecare ?…parca as prefera ultima varianta…e ca si cum ne oblojeste si pe dinafara si pe dinauntru?

Leave a Reply

