MARIUCA

E cu 10 ani mai tanara decat mine. O stiu de cand avea 22, dar niciodata nu mi s-a parut necoapta. Prietenia noastra e una pe viata. Trece peste toate diferentele si ne uneste strans in punctele comune. Mereu ne-am vorbit direct, ne-am lasat spatiu, ne-am admirat sincer si ne-am iubit fara sa ne judecam. Ne-am sfatuit, sprijinit, am conspirat, am crezut una in celalta.

O gasesc de fiecare data mai femeie, mai inteleapta, mai priceputa intr-ale vietii. Acum am stat la ea, intr-un apartament de la ferestrele caruia se vede tot orasul. Mi-a pregatit ceaiul si micul dejun in fiecare dimineata, iar de cate ori am mancat acasa m-a uimit cu felul in care gateste-simplu, sanatos, gustos.

Imi plac: dulapul doldora de haine colorate, micile nimicuri femeiesti care-i umplu cutiile, cerceii cu pene, rujul rosu aprins, pantofii trazniti, parfumurile dulci-otravitoare, unghiile ca niste bomboane, felul in care isi tine casa curata si viata limpede, dar peste toate completa ei acceptare de sine. Maria mi-a aratat mereu ca a te iubi nu e un gest egoist, a te pretui nu e lipsa de modestie, a te respecta e vital.

This slideshow requires JavaScript.

8 thoughts on “MARIUCA

  1. Regret tare mult ca nu le-am cunoscut pe aceste fete minunate,ca am ratat intalnirea cu tineretea voastra.
    Ce bine ca am reusit sa te vad!!

  2. Oameni frumosi!

    Putem spune “oame ” frumoase …. sau “oamene” frumoase?

    Suna mai bine ca la olteni …. ce MUIERI FRUMOASE si adevarate!!!

Leave a Reply

