MIKKA MINUNATA MEA CALAUZA

Ne stiam doar glasurile. Am trait momente magice, am calatorit impreuna pana departe in adancurile fiintei mele, dar nu ne vazusem inca, nu ne imbratisasem, nu ne simtisem pe viu.

Duminica seara, am intalnit femeia ce mi-a fost daruita de Viata ca sprijin, atunci cand nu ma mai puteam descurca singura -Mikka.

Venind de la Comana ne-am dus s-o luam cu masina. O invitasem la seara de sushi in casa Mariei. Cand ne-am vazut mi-a venit sa plang de bucurie. Mi se parea ireal. Vocea blanda care ma ghidase de-atatea ori avea un chip luminos acum.

Maria, mereu surprinzatoare, cu nenumaratele ei talente, ne-a facut sushi de vis si ne-a dat vin usurel, cu gust de fragi, numai bun sa inteteasca veselia. Pana tarziu in noapte am povestit. Ardeau lumanari, tainele lumii se lasau contemplate, iar noi, trei femei, recunosteam magicul firii si ne bucuram.

This slideshow requires JavaScript.

Daca vreti s-o intalniti pe Mikka cititi si onorati invitatia de mai jos:

CALATORIE PE PODUL CURCUBEU


 La inceput de an, din nou, o lista de dorinte…

Ati mai facut asa ceva si in alti ani, nu-i asa? Cate si care s-au implint? Cate si care mai sunt inca pe lista?

Si oare de ce inca mai sunt acolo “teme” mari de implinit?

Cum sa fac sa imi vad visele implinite?

Si oare cu ce vin acum eu – cel care cer –  sa dau in schimb? Ce aduc lumii in dar, ca sa primesc la randul meu?

Cine sunt eu, cel care incepe noul an?  Cum sunt, fata de cel de anul trecut? Cum vreau sa fiu in acest altfel de inceput?

Acestor intrebari le vom raspunde impreuna, facand inca un pas in Calatoria pe Podul Curcubeu.

Vom descoperi cum am progresat in ultimul an, ce am acumulat, ce am primit su cum ne-au construit experientele, oricum ni s-au parut ele (“bune” sau “rele”).

Si vom descoperi noi moduri de a relationa cu lumea in care revenim, dupa momentul de bilant de la sfarsit si inceput de an.

Plus inca noi instrumente de putere, ca sa traim in destin, nu in soarta…

Cu joc, desen, respiratie si o aducere a unei Viziuni. Calatoria asta va cere un tovaras de drum: o piatra. Va invitam sa va aduceti piatra – una nu prea mare, pe care sa o puteti tine in mana.

Si mai aduceti inca: haine comode – posibil sa doriti sa stati pe perne-, sosete groase, buna dispozitie, dorinta de a fi o zi pentru voi insiva….

Pentru a pune semintele implinirii dorintelor voastre, in noul an, aduceti o mana de… seminte. Poate fi grau, porumb, fasole, seminte de floarea-soarelui, linte, orice doriti. Sau flori uscate ori stelute ori praf de stele ori bomboane mici…

Vom face toate acestea impreuna, intr-o noua Calatorie pe Podul Curcubeu.

Data:  29 ianuarie 2012, orele 10 – 18, cu o pauza de pranz si pauze de confort.

Locaţie: Centrul de dezvoltare personala a copilului ,,DISCOVER ME”, Bucuresti, Str. Constantin Noica nr.130, sector 6 – (aproape de Podul Cotroceni, UNEFS – Universitatea de Educaţie Fizică şi Sport  şi Disco Calise). Harta, aici: http://discover-me.ro/contact

Contributie: 100 RON

11 thoughts on “MIKKA MINUNATA MEA CALAUZA

  1. Ce ciudat… sa vad povestea asa. Da’ tu stii: fara Calatori nu exista Calauze.
    Cand eu invatam, tu ai fost cea mai curajoasa Calatoare. Fara tine nu as fi stiut cum este minunea asta, mai ales “la distanta”.
    Asa a fost inca un fel de a afla cum nu sunt distante. Numai bucurii impreuna, cu tot cu lacrimi.

    Si tu esti o Calauza, cum ziceam. Si eu o Calatoare…
    Mi-e deja dor te zambetul tau si de vorba cea usoara, asaaaa, ca un cantec, ca o joaca de copil.
    Ma bucur insa ca esti in acasa ta de acum, cu omul tau drag, cu toate darurile culese aici si duse acolo.

    Ai adunat aici un cerc de femei frumoase. Unite frumos, incet, cu blandete si usurinta. La fel de usor si simplu cum ai facut maioneza, in seara aia…

Leave a Reply

