PE MIERCURI LA READERS CAFE

Atatea povesti frumoase s-au strans. N-as vrea sa le povestesc in fuga. Le las sa se astearna in mine si le voi scrie cand ma intorc acasa la Lisabona.

Timpul trece repede. Mai am doar doua zile de stat aici, doua zile pline in care nu stiu daca voi apuca sa ma asez prea des la calculator. De fapt ce imi trebuie calculator cand ne putem intalni si imbratisa in realitate?

Va astept MIERCURI, LA 7, la READERS CAFE!

Din motive organizatorice v-as ruga sa-mi confirmati venirea, aici sau pe lolafactory@gmail.com

19 thoughts on “PE MIERCURI LA READERS CAFE

  1. Cât despre noi, care nu ne putem înființa miercuri la Readers Cafe, noua nu ne rămâne de cât sa așteptam rabdatori lectura istoriilor depanate de tine dupa întoarcerea la Lisabona.

  2. Ce bine!!

    – presupun ca 7 seara..🙂
    – eu as vrea sa imi pui un loc si jumatate deoparte, pt mine si fetita mea de 3 ani, daca nu se fumeaza acolo;
    – daca se fumeaza, nu-i bai, dar te rog din suflet sa-mi spui pina maine dimineata, ca sa rezolv cumva cu mititica si s-o las sa stea la cineva.

    Te imbratisez cu duiosie,
    ioana

  3. Oricum rabdarea ne va fi rasplatita…..zile linistite si intalniri binecuvantate iti dorim……

  4. Ce mult as vrea sa fiu si eu cu voi acolo! Din pacate nu sunt in Bucuresti… Ma gandesc la voi si va zambesc cu sufletul🙂 Sper sa ne putem vedea data viitoare! Pup si imbratisari cu drag

  5. A fost tare frumos astazi si foarte multe persoane frumoase.🙂 Greu mi-a fost sa plec!

    Multumesc pentru margelute si astept cu nerabdare urmatoarea intalnire!

    Bezele tuturor!

Leave a Reply

