AM SOSIT!!!

Mi-au trebuit aproape 24 de ore sa traversez continentul, tara, si-am ajuns, in sfarsit, dimineata la Campulung. Alex, frate-meu, a condus eroic toata noaptea, tata l-a tinut de vorba, iar eu am incercat, fara succes, sa dorm.

Zori cu aer inghetat mirosind a brad, casa calda, focul troznind in sobe, Nana incalzindu-ne sarmale, bunica plina de duh si veselie. Sunt ani buni de cand n-am mai fost cu totii sub acelasi acoperis.E atat de bine!

Oboseala lungului drum a disparut ca prin farmec. Sunt acasa, acasa al inimii mele.

 

This slideshow requires JavaScript.

15 thoughts on “AM SOSIT!!!

  1. Doamne ce ma bucur pentu voi! Minunata intalnire!!
    Va imbratisez cu drag si va insotesc cu gandul in plimbarile voastre pe meleagurile acelea de vis.
    Sarutari Bicai! Mi-e dor de optimismul ei!

  2. Campulungul pentru mine e orasul in care fratele meu a facut liceul. Am trait oraselul micut de munte prin ochii lui, prin povestirile de la fiecare sfarsit de saptamana. De la Campulung imi aducea casete, reviste si alte minunatii…mereu gaseam ceva in ruxac pentru mine.:) Sa ai o vacanta frumoasa!

  3. Bun venit/sosit !!!!!!!!!!!!!!! Arome si impresii ,gusturi si aprecieri ,cata armonie si bucurie !!!!!!!!!!!!!sa le scoti/scoatem acum prin aceasta reuniune de noi toti prin tine .Multumim lui Dumnezeu , te imbratisam si sa ne traiesti multi ani !!!!!!!!!!!! cu drag .:)

Leave a Reply

