NOAPTEA ANULUI NOU

Amalia canta despre lucrurile simple care fac o casa/o viata fericita – vin, paine, supa, prieteni in jurul mesei, pereti proaspat varuiti, miros de rozmarin, trandafiri, luna batand in fereastra, soarele primaverii, promisiunea unui sarut, doua brate deschise in asteptarea ta.

E vorba de imensa bogatie pe care ti-o da faptul ca esti multumit cu ceea ce ai. Claudio mi-a spus cu putin timp in urma – ar fi frumos sa ne incepem ziua intrebandu-ne 3 lucruri esentiale: Am adapost? Am ce manca azi? Am parte de dragoste?

Daca raspunzi  afirmativ la cele 3 intrebari atunci bucura-te si traieste, doar traieste fara sa mai alergi dupa nimic. Multumirea si linistea ta iti vor aduce toate darurile lumii.

Ma simt binecuvantata, potrivita in tara asta care m-a chemat fara sa inteleg de ce.  Acum, ca multe s-au desfacut si vindecat in mine nu mai vreau sa inteleg nimic. Vreau doar sa traiesc, sa traiesc, sa traiesc, adanc, sincer, frumos, simplu fiecare clipa.

Noaptea dintre ani a fost un superb exercitiu de fericire.

Saptamana de dupa Craciun, pana pe 31 am avut copiii la noi. Zarva si harababura. Spre sfarsit ma simteam cam stoarsa de puteri. Imi propusesem ca ultima zi din an sa fie una linistita, sa facem casa curata, sa gatim ceva bun, sa ne rasfatam cu un program de spa.

In mintea mea toate se petreceau idilic, dar realitatea mi-a oferit o varianta mult mai agitata. Barbatul de tuns, cumparaturi de facut, copiii de hranit, de aranjat parul Carolinei(care e foarte muuuult), de pregatit cadoul pentru Miguel, a carui zi de nastere am aflat ca e. In fine, o gramada de treburi. Pe la trei si ceva casa arata ca dupa furtuna, copiii se pregateau de plecare, iar eu as fi lesinat bucuroasa.

Am profitat de absenta lui Claudio ca sa am un pic grija de mine. Ceea ce prevazusem a fi program de spa s-a transformat intr-un expeditiv depilat si-o manichiura fara mari pretentii, dar m-am simtit bine facand lucrurile astea.

Cand s-a intors am ingrijit impreuna casa si a fost usor, foarte usor. Pe la 6.30 toate erau la locul lor, iubitu’ il pusese pe Barry White sa cante, eu aranjam masa in living, lumanari albe stateau pregatite sa aduca lumina si era asa, ceva sfant in aer.

Am plecat sa-l vizitam pe Miguel, omul asta neintamplator pe care in ultima vreme tare am vrut sa-l vad. Nu stiu de ce, dar asa ma simtit. Mi-a spus tata ca e ziua lui. Stiind ca n-o duce prea grozav m-am gandit sa-i daruim bunatati, sa sarbatoreasca, sa simta belsug.

L-am gasit locuind intr-o casa foarte frumoasa, cu o femeie superba, intai intimidat de vizita noastra neasteptata, pe urma topaind ca un copil la vederea darurilor.

N-a facut cadou ultimul tablou pe care l-a pictat chiar pe 25, de Craciun. Se numeste Speranta. Am baut un pahar de vin impreuna. In aer plutea aceeasi sfintenie-cumintenie. Ochii ne straluceau bland si totul era exact cum trebuie sa fie.

Ne-am intors acasa purtand in noi indumnezeita liniste. Cat Claudio a pregatit cina, m-am dus sa ma schimb. Voiam sa fiu frumoasa, sa-l bucur. Asta am citit pe chipul lui, atunci cand a dat cu ochii de mine. Bucurie pura.

Am desfacut sampania de care mi-era pofta, am mancat simplu – peste la cuptor cu legume. Tortul raw cu migdale, smochine si capsuni facut ca desert a fost divin. Inima imi batea linistita, dar parca fiecare bataie a ei imi imprasita in corp lumina.

Ne gandisem sa dam o raita prin Bairro Alto, sa ne amestecam cu lumea petrecand, dar am simtit ca ceea ce vrem cu adevarat e sa ne bucram unul de altul, de privilegiul de a ne fi gasit, de efemerele noastre corpuri, de infinita dragoste pe care o ascundem sub coaste. Da, asa cred, ca suntem nesfarsiti si iubire.

Trecerea de la miezul noptii a fost lina, cum mi-as dori sa fie toate trecerile.

Un an magic va doresc!

This slideshow requires JavaScript.

23 thoughts on “NOAPTEA ANULUI NOU

  1. La multi ani! sa fii sanatoasa, sa ai un an asa cum ti-l doresti si bineinteles sa ne bucuri si in 2012 cu scrieri minunate!
    Ai avut o trecere f. frumoasa in 2012!
    Noi anul acesta am experimentat ceva nou, un ritual premergator: am scris pe biletele impreuna cu sotul tot ce ne-am dorit sa lasam in 2012 si le-am dat foc in curtea luminata de zeci de lumanari mici. Afara era frig si inghetase, iar gresia din curte s-a transformat in derdelus:). Arderea biletelelor a fost eliberatoare, iar dupa ne-am dat pe derdelus sub cerul instelat.🙂 A fost magic!

  2. Draga Lola,
    Desi nu ne cunoastem, te simt foarte aproape de sufletul meu. Prin ceea ce faci, scrii, gandesti!
    Iti doresc sa-ti fie BINE! Vindecarea de toate sta in putinta noastra! De a fi buni, de a fi multumiti, de a stii sa iubim si sa primim iubirea celor din jurul nostru! Tu esti pe drumul cel bun. Vei reusi cu siguranta.
    La multi ani binecuvantati, draga Lola!

  3. La multi ani,Lola…..sa va binecuvanteze Bunul Doamne-Doamne Iubirea si Iertarea….Credinta si Recunostinta din Inima voastra……Sa ne intalnim aici cat mai des,cu sanatate si bucurie!….

  4. Un an magic si tie si celor dragi tie!!! Ce frumos om ai in viata ta, mi-a placut f mult ce a zis despre cele 3 intrebari esentiale!!! O mare imbratisare, Alina

  5. Sincer cititnd ce ai scris pe bune că “Inima imi batea linistita, dar parca fiecare bataie a ei imi imprasita in corp lumina.”

    Îti doresc un an 2012 minunat ca tine Lola, teribil de minunat :*

  6. La multi ani armoniosi si luminosi! Foarte frumos ati petrecut. Si noi am vrut in 2, dar am ajuns in 5 pâna la urma, n-au reusit copiii sa doarma de atatea bubuituri continue de artificii toata seara. Da’ a fost frumos si asa,s-a simtit ca o petrecere iar lor cu siguranta li s-a parut ceva magic si nemaivazut🙂

  7. La multi ani femeie magica!Sa fii ceeace esti construind ceeace vei fi cu inima plina de iubire si recunostinta.

  8. Eu ma rezum la prietenii din jurul mesei. Pentru mine sunt cei mai importanti oameni. Desi uneori poti fi dezamagit chiar si dupa 15 ani, in care ai crezut ca prietenia nu poate fi destramata.
    Daca ai alaturi o familie minunata, poti trece peste orice. Sa aveti u an minunat.

  9. ce revelion frumos au avut naşii mei dragi! vă îmbrăţişez cu drag şi cu poftă de tortul ăla fermecător!🙂

Leave a Reply

