PE CURAND

Oameni minunati, va multumesc pentru toate gandurile voastre bune, pentru increderea voastra in Viata, pe care am simtit-o in fiecare rand primit.Va multumesc pentru lipsa indoielilor ca o voi scoate la capat.

Simt ca acum ma misc la suprafata unor stari in a caror profunzime ar trebui sa cobor. Calatoria asta se face in tacere, de una singura. O sa plec in cautarea ranilor mele vechi, inghesuite prin cine stie ce unghere ale fiintei, o sa caut ce-a ramas neiertat, neluminat si s-a facut ghem in mine. Nu stiu exact incotro s-o iau. Singurul indiciu e du-te in adanc nu inainte.

Pentru o saptamana sunt scafandru, deci voi fi tacuta. Pe curand dragii mei!

13 thoughts on “PE CURAND

  1. Lola, nu subestima puterea dragostei. Nu esti singura si acesta este cel mai important lucru. Iti respect tacerea fata de noi, dar nu te inchide si fata de familia ta. Cu bine!

  2. Doamne-ajuta ,Lola….si pe curand….te asteptam aici…..ne rugam impreuna……Sa faci ceea ce trebuie……sa primesti cu bucurie si recunostinta infinitele binecuvantari divine……

  3. Frumoasa noastra (ca nu indraznesc sa spun frumoasa mea🙂 ) Lola … atat de frumos, atat de sincer, atat de deschis, atat de simplu, atat de … cum ‘or mai vrea si ceilalti, ne-ai descris fiinta ta pe aceasta ADEVARATA fabrica de vise … atat de cald si calm, atat de bland ti-ai pus in manutele noastre sufletul tau … fiecare postare aici, fiecare vorba spusa a fost, este si va fi, pentru fiecare din noi (cei ce te citim) o lectie de viata, o vorba calda, un sfat venit de la un om drag … nu cred ca nu exista persoana care citindu-te nu te-a simtit aproape de suflet sau macar sa se identifice in vreun post de-al tau… eu sincer, m-am regasit in multe … multe posturi, multe situatii, multe vorbe, multe ganduri, multe trairi de-ale tale …ne-ai aratat ca lumea poate fi si simpla dar si complicata; lumea poate fi frumoasa dar si … urata nu pot sa spun pentru ca lumea CHIAR NU este urata (e urata atunci cand vrem noi si de noi depinde uratenia sau frumusetea ei).
    eu una, la multe din postarile tale … am plans, mi-au lacrimat ochii, am suspinat. rar tie- dat sa intalnesti asemenea oameni … atat de sensibili … cu o dorinta, cu o pofta atat de mare de viata.
    acest ultim post al tau, pe mine, sincer, m-a intristat enorm.
    stii, daca pana acum tu ai fost langa cititori, i-ai sustinut, acum cred ca e randul lor sa fie langa tine, sa te sustina, sa te tina sus, sa te prinda daca o sa cazi. Oricum, inaintea noastra este omul mult iubit de tine. si eu zic ca avandu-l pe el langa tine (trup si suflet) … este imposibil sa nu rezisti.
    chiar daca suntem in spatiul virtual, importante sunt ganurile si sa stii ca gandurile tuturor sunt indreptate catre tine (poate o functiona telepatia😛 ).
    fii cu curaj si cu forta. capul sus si … asteptam sa revii…aici!!!
    te pup si te imbratisez cu drag!!!

  4. Ai luat cu tine sub ape si comentariile?
    Iti lasasem pe aici pe undeva un mesaj, l-am cautat zadarnic.
    Iti doresc multa sanatate, si sa revii cu bine!

  5. Lola … am ramas vrajita de margelutele tale. Si eu imi doresc🙂 cum sa procedez? sunt minunate!
    te pup cu drag

  6. Daaaaa… dar pietrele din adanc sunt acolo, cu tine. Ele te vor tine in caldura Mamei care ne da forma si suflare tuturor.
    Si noi suflam acum, cu tine…
    Pe curand, draga mea!Sa te intorci ca intotdeauna, cu miracole!

Leave a Reply

