COPILUL ETERN

Exista in noi copilul etern, cel care n-a uitat sa se joace, cel care nu va deveni niciodata adult, cel care iubeste fara conditii si nu cunoaste frica. Catre el ma intorc, sa-l regasesc, sa-l imbratisez si sa devenim unu.

Suntem obisnuiti sa vedem viata ca pe o calatorie exterioara, mergand spre un punct pierdut la linia orizontului. Fara sa ma indoiesc de realitatea asta simt totusi iluzoriul ei, simt ca adevaratul drum e altfel, in adancime, nu in departare, ca nu ma indrept spre batranete, spre final, ci spre o eterna copilarie.

Din adevarul asta al inimii mele au prins forma doua siraguri. SUNT COPILUL ETERN!

7 thoughts on “COPILUL ETERN

  1. Si eu am inceput sa traiesc cu acelasi sentiment….si cred ca am mai spus-o…..ca fiinte umane avem un Parinte,suntem -atat cat vom fi pe acest pamant-copiii Lui….Si avem de invatat..de gresit…..si trebuie sa cerem ajutor,sa cerem iertare..sa credem in ajutorul divin…Te imbratisez taare -tare…de ziua copilului tau si a ta…..Sa cresteti frumos impreuna,cu sanatate si bucurie……

  2. O, ce viziune frumoasa!
    Chiar asta seara incepusem sa ma adumbresc, gandindu-ma la balanta intre viata si moarte, intre acum si candva, intre a avea sau a nu avea. Prieteni, oameni iubitori in preajma, motive de a fi fericit, de a simti pamantul asta minunat sub picioare.
    Cuvintele tale imi fac bine, si vin la fix!…🙂

  3. ce frumoase sunt! :)…mi-ai incantat privirea, mi-ai facut sufletul sa tzopaie, si parca simt si un gust de bomboana :))…Multumesc pentru imaginea asta minunata!
    te imbratisez taaare…stii tu cat de tare🙂
    Anca

Leave a Reply

