INCIDENTE CU INGERI

Doi dintre cei 5 ingeri expediati in lume au facut cale intoarsa. Unul a venit retur din Italia, cu aripile faramitate, intr-un plic rupt si terfelit, dar pana sa-l primesc Dina mi-a spus asa…

Din câte văd, nu a sosit. Poșta italiană e celebră pentru faptul că nu se știe niciodată dacă ceva trimis va ajunge la destinație – sau cel puțin așa spun localnicii…deci nu mă bazez pe ea. Îngerul este aici, oricum. E magic că tu ai simțit să-l faci, așa că e aproape și mă ajută. Lumea e plină de îngeri și asta e bine.

Cel de-al doilea s-a intors intreg, dar izgonit, cu mesajul:

Am primit azi coletul de la dvs. Asteptam un inger, dar am gasit niste aripi frante, niste aripi taiate, smulse parca, iar emotia creata a fost de tristete si neimpartasire. Poate nu sunt capabila sa inteleg creatia dvs, dar eu ma asteptam sa primesc un inger si nu un simbol realizat in inca 6 exemplare. Voiam ceva unic pentru singura data cand un om poate implini 22 de ani. Imi cer sincer iertare pentru aceasta neplacere si sper sa nu-mi purtati ranchiuna, dar nu pot incarca un simbol cu aripi frante cu toata iubirea ce speram sa ma invete sa ma eliberez.

Am fost trista. M-am pus in pielea bietilor ingeri carora le refuzam ajutorul si dragostea. Trebuie ca-i aducem de multe ori in pragul disperarii, daca disperarea n-o fi o insusire doar tipic omeneasca.

M-am simtit neputincioasa, cu inima cuprinsa pentru o clipa de tot pustiul si suferinta celor care nu pot vedea ingeri. Ce sa fac? Nimic. Sunt decizii pe care le luam doar noi pentru noi. Nu exista salvatori pana nu suntem pregatiti sa-i recunoastem ca venind din launtrul nostru

Am citit undeva despre intoarcerea lui Iisus “El va veni si va fi vedere” se spunea acolo. Vederea cui? Vederea fiecaruia dintre noi. Nu trebuie asteptat ca pe inca unul, separat ci ca pe UNU, acelasi cu mine, cu tine, cu el si cu ea. De fapt nu trebuie asteptat deloc. E deja aici. E felul in care ne uitam. Lumea se schimba in clipa in care o privim cu ochi inocenti, cu ochi neumbriti de frica. Atunci devenim Iisus.

Izvoram realitatea, avem imensa forta s-o cream, oricat de insignifianti parem a fi. Interior/exterior – notiuni inventate, iluzii. La nivelul nostru cel mai intim, atom sa-i zicem, suntem una cu tot, suntem energie pura. Nu incepem si nu ne terminam, nu ne nastem si nu murim, dar mai ales nu suntem separati.

In cazul asta pe cine mai dam vina si pe cine asteptam sa ne salveze ?

Cei care isi inchipuie venirea unui mantuitor/judecator in carne si oase, pogorandu-se din ceruri, mai au de asteptat mult si bine.

Iisus e vedere! Dumnezeu e iubire! ACUM nu candva.

19 thoughts on “INCIDENTE CU INGERI

  1. Draga mea Lola,
    Iubirea si magia se simt in orice “coltisor” al acestui loc si in orice obiect – margica sau aripa de inger. Eu am vazut-o si am simtit-o de mult. Si pentru asta, multumesc pentru ca esti in viata mea.
    Te imbratisez.:)

  2. “Nu exista om care sa fi aparut in viata ta si care sa nu te iubeasca. Ce-i drept, nu toti iti arata in mod similar iubirea. Unii dintre ei mai au de invatat in aceasta privinta. De pilda, tu.”🙂 – “Noi Mesaje de la Univers” de Mike Dooley

    Poate ca ingerii acestia au o alta misiune. Uneori oamenii cer ceva si cand primesc, nu sunt pregatiti sa primeasca, dar ingerii, ca si oamenii, sunt perfecti asa cum sunt. La fel ca si tine🙂 un ingero-spiridus🙂

  3. Mi-am amintit de aceste versuri🙂 Te imbratisez !
    ‎”Traiesc in numele pasarilor,
    Dar mai ales in numele zborului.
    Cred ca am aripi,
    Dar ele nu se vad.” – A Saptea Elegie – de Nichita Stanescu

  4. Wayne Dyer spune : When you change the way you look at things, the things you look at change.

    Doamna nu a fost inselata decat de proprille asteptari, despre cum crede ea ca ar trebui sa arate un inger, de cum am fost invatati ca arata un inger. Nu suntem destul de sinceri sa recunoastem fata de noi insine ca de fapt NU STIM cum arata. Ingerii sunt fiinte de lumina, sunt suflete, sunt energie nu au trup. Cine stie poate ca cineva demult le-a pus aripi ca simbol al libertatii si pentru ca aripile sunt pur si simplu minunate.:)
    Draga Lola tu ai pus intentia, iubirea si gandul bun in lutul pe care l-ai framantat, iar Dumnezeul a trimis ingerul, mesagerul. Aripa lui a atins persoana chiar in clipa in care tu ai pus intentia, cred ca insa lucrarea dureaza, mai ales daca persoana nu este pregatita si deschisa sa primeasca altceva decat ceea ce se astepta (cred ca ni s-a intamplat tuturor asta), dar Dumnezeu e bun si asteapta sa fim pregatiti pentru schimbare si ne ajuta sa imbratisem schimbarea in cele din urma.
    Ai creat niste ingeri minunati, imi plac la nebunie!!
    Sa ai o duminica minunata!
    Iti multumesc, am mai invatat ceva si azi si am reusit sa fac un pic mai multa lumina in mine!

    • Foarte simplu si relevant exemplul cu cheile!!!!
      Iti multumesc mult
      …dupa cateva ore🙂
      draga mea mi-ai facut un urias dar aratandu-mi-l pe omul asta, nici nu-ti poti da seama
      mii de multumiri!!!!

      • Am vazut ca e tradusa la noi Puterea intentiei. In ianuarie o s-o caut.
        L-am ascultat acum intr-un interviu cu Oprah vorbind despre Calea Dao. Descoperirea filosofiei asteia e darul pentru care iti multumesc.
        Nu stiam radioul, dar e minunat sa-l descopar. De multe ori prefer sa ascult lucruri in loc sa le citesc, pentru ca pot lucra in acelasi timp.🙂
        te imbratisez

  5. M-am indragostit de ingerii tai din prima clipa in care i-am vazut, si mi-am dorit unul, in secret. Daca nu ai facut deja alte planuri pentru ingerul izgonit, sa stii ca eu mi-l doresc enorm. Si poate ca simtindu-mi dorinta inca de la nasterea lui, s-a dus numai pana la domnita de 22 de ani sa-si faca lucrarea, si cum ea nu putea sa-i vada frumusetea si sa se bucure de ea, si-a dorit si el sa ajunga la mine si a facut in asa fel ca lucrul asta sa se intample… Te astept cu toata inima, ingere!

  6. …iar despre ingerul care a facut cale intoarsa din Italia, dupa ce si-a trimis dublul eteric la Diana, s-a folosit de posta italiana sa se intoarca acasa, la tine, unde sa-si osteneasca si sa-si refaca aripile.
    Sa stii ca asta e ingerul care te-a ales pe tine, draga mea:)

      • Hei buna,
        te-am citit integral:)
        Ai incercat vreodata sa urmezi o psihoterapie? Esti f constienta de anumite lucruri de care altii nu sunt constienti nici dupa luni bune de terapie, iar pentru tine din acest motiv terapia ar insemna o adevarata lumina in viata ta. Ranile sufletesti vechi se vindeca doar dupa ce sunt aduse la suprafata, traite si apoi re-integrate in viata ta.
        Altfel ele raman in subconstient si vor afecta mereu constientul/prezentul si fizicuul/trupul tau. De aici si problemele cu mancarea din trecut, de aici o mulime de lucruri. Mancatul compulsiv este incercarea de reduce la tacere ceea ce tipa din interior, incercarea de a umple un gol sufletesc neumplut la timpul potrivit.
        Eu iti trimit o imbratisare, m-am simtit aproape de tine intr-un fel sau altul si ti-am scris:)

      • Wow, ai calatorit ceva in lumea mea!!!
        N-am facut niciodata psihoterapie. Recent mi-am adus la suprafata ranile cu ajutorul unei stiinte stravechi. Intr-adevar munca de curatare e individuala in cea mai mare parte, dar sunt zone unde nu putem patrunde fara ajutor.
        Te imbratisez si-ti multumesc

  7. îngerii ajung chiar şi la cei ce nu-i văd. sau îi văd şi îi alungă. îngerul tău a atins-o pe doamna, c-altfel nu reacţiona aşa ferm. i-a pus cerul semn de carte acolo unde a apărut răspunsul ăsta aşa combatant. îţi sărut sufletul.

  8. Mi-au mers la inima aceste randuri ale tale. Le simt si eu de ceva vreme adevarul, doar ca nu-l rostisem niciodata. Ai facut-o tu pentru mine, si-ti multumesc.🙂

Leave a Reply

