PRIMELE PLOI

Au inceput ploile. E timpul lor. Lumea se ingrijorase ca pana acum cateva zile a fost anormal de cald. Mie mi-a placut. Ca sa nu ma ia melancolia, prima zi cu ploaie am celebrat-o plimbandu-ma pe la pranz, ca de obicei, fara sa renunt la pantalonii scurti, dar punandu-mi cizmele de cauciuc cele mov. Am inveselit strada, mi-au fost laudate incaltarile(care purtate cu haine de sezon nu sar deloc in ochi), iar cel mai simpatic a fost un domn in varsta care s-a oprit in mijlocul trotuarului, m-a masurat cu privirea si mi-a zis, asa din inima, “felicitari!”.

Mi s-a parut ca felicitarile au fost pentru decizia mea de a nu lua in tragic norii. Intrarea in iarna a fost mereu un prag pshilogic destul de greu de trecut, sau poate asa voiam  sa-l vad.

Ieri, pe o furtuna zdravana a trebuit sa merg la doctor. Pana la masina Claudio abia reusea sa tina umbrela, amenintata ba sa zboare, ba sa se rupa, dar era ceva atat de frumos, de salbatic si viu in dezlantuirea naturii. Ma simteam curatata de nelinisti.

Am intrat la medic fiind vesela. Chiar a remarcat asta. N-o fi lumea plina de tristete, ce sa mai adaug si eu? Azi e azi, sunt vie, nu ma doare nimic, iar daca intre timp am tulburat ceva inauntrul meu, vreau sa repar. La nivel de intentie aleg viata.

Mi-am imaginat mereu ca atunci cand o sa fiu la doctor o s-o aud spunand “pare ca e totul bine”. Vizualizam asta si ce credeti? Chiar a spus. Desi a rostit cuvintele doar pentru ca nu vazuse si a doua pagina a rezumatului ecografiei, mi s-a parut ca magia mea a functionat intr-un fel. Traiam pe viu ceea ce am avut in minte zile in sir.

Pe a doua pagina erau scrise doar presupuneri care se suprapuneau peste ale ei fara sa dezlege nici un mister sau sa confirme  diagnosticul, deci voi face alta ecografie in decembrie timp in care am de gand s-o tin pe-a mea, concentrandu-ma pe “totul e bine”, incurajata fiind de micul semn primit.

Pentru ca in clipa asta cerul e intunecat si ploua torential am decis sa ilustrez postul cu poze din ultimele zile insorite, spre aducere aminte ca deasupra norilor soarele straluceste mereu.

This slideshow requires JavaScript.

 

6 thoughts on “PRIMELE PLOI

  1. da, chiar asa e…deasupra norilor soarele straluceste mereu.:) Mi s-a intamplat cand mergeam cu avionul, sus era un soare de te orbea, iar la aterizare ploua si era intunecat:)
    o zi frumoasa, merci pentru post
    abia astept mereu sa ne mai impartasesti cate ceva

  2. Ma bucur draga mea Lola ca ai fost la medic……ca e mult mai bine decat la vizita anterioara….iar pana la urmatoarea ecografie……ai tot timpul sa lasi bucuria ta de a trai….de a iubi sa faca minuni……Tu esti puternica …si viata te iubeste tot atat de mult cat o iubesti si tu….Multam pt poze….tare-mi place ceea ce vad prin ochii tai……Cu maaaare drag….te si va imbratiseeeeeeeeez…..

  3. ce bine… ce bineeeee!
    … poti sa-i dai ce forma vrei tu. si daca dansezi cu ea, e bucurie pura.
    magie. in inima, in minte. in inma, in minte. in iniminte. in fara margini…
    bucurie! felicitari!

Leave a Reply

