INTALNIRE

Intr-o noapte
Ingerul m-a strigat pe numele mic
Semn ca se invatase cu mine.
I-am raspuns fara sa ma mir
Stiind cu siguranta ca e acolo.
Unde nu pot cuprinde cu mintea.
Tricoteaza ce simti !
Mi-a spus, soptit, aproape de ureche
Impleteste o patura
Cat sa inveleasca vreo doi-trei infrigurati
Smulge-mi penele din aripi
Si umple o perna
Pe care sa-si gaseasca astamparul
Vise prea zbuciumate
Canta ceva din frunza
Copiilor nimanui.
Iar indragostitilor fa-le complice cu ochiul.
Ei n-au nevoie de nimic altceva.

9 thoughts on “INTALNIRE

  1. Wow! Nu sunt cum mi-am inchipuit. Sunt mult, infinit mai mult decât atât. Vazandu-le, mi-am ținut respiratia, ca atunci cand, in fata omului de care te-ai îndrăgostit fără sa ai timp sa-ti dai seama, realizezi brusc ca îl iubesti. Cu tot sufletul, multumesc.

  2. Lola, esti fantastica!
    Ma culc si ma trezesc cu gindul la margelele tale!!!
    Acum m-am ridicat din pat si inainte de a veni la calculator, cu 5 secunde inainte m-am gindit ” o sa o rog pe Lola sa-mi faca niste margele cu ingeri”!!!
    Te imbratisez din Abu Dhabi!
    Manu

  3. buna, imi place foaaaarte mult ce faci si mi-as dori foaaarte mult niste margele de-ale tale. cum pot sa fac?

Leave a Reply

