KRISTINA&SCARLETT

Kristina – Tot ce pot sa iti spun este ca visez la un colier pe care l-ar purta  Scarlett O’Hara intr-o zi insorita de vara…

Scarlet – I can’t think about that right now. If I do, I’ll go crazy. I’ll think about that tomorrow.

Kristina – Azi au ajuns margelele, de cum am iesit de la posta am desfacut plicul si era sa mor pe loc de drag. Sunt sublime!!! M-am facut pe loc pielea gainii cand am vazut ca mai sunt si ROSII pe deasupra… de unde ai stiut ca rosul este culoarea mea de suflet? Dar ce ma mai mir… tu intotdeauna STII. Sunt perfecte, nu mai am cuvinte. Iti multumesc din tot sufletul

Scarlet – Fiddle-dee-dee! Well… but remember, I warned you.

In povestea de mai sus am fost doar un intermediar, am primit mailul, am facut margelele, iar aici am simtit sa le las pe Kristina si Scarlet sa vorbeasca intre ele.🙂

4 thoughts on “KRISTINA&SCARLETT

Leave a Reply

