10 INGERI

Am gasit o usa de dulap la gunoi. Era acoperita cu un strat gros de praf, dar am vazut potentialul ei de a redeveni un obiect interesant. Felul in care era casetata m-a inspirat foarte tare.

O sa fie cu ingeri, o sa fie ca din vechiul bizant…si a trebuit sa ma apuc de desenat pentru ca orice as fi facut gandul la ea nu-mi dadea pace.

Am curatat-o cu mare grija, am ceruit-o dupa care mi-am petrecut cateva ore dand forma creaturilor ceresti. Uimitor si amuzant mi s-a parut cum repetand, pentru fiecare dintre fetele lor, aceleasi linii au iesit cu expresii atat de diferite. Unii sunt jucausi, unii timizi, unii mai sobri. Ii poti deosebi si iti poti face o idee despre personalitatea fiecaruia.

11 thoughts on “10 INGERI

  1. … cum poate umbra sa fie umpluta de lumina… in forme asa de diferite…
    Uite ce pot sa faca mainile, prelungirile inimii… si felul in care vezi. Tot din inima.
    Minunate fete au copiii astia de lumina!

  2. Draga mea Lola……ti-am descoperit si eu Ingerii intr-o zi in care aveam atata nevoie de un strop de Pace si Credinta……Doamne…si cand intru la tine si-i vad!…..mi-au dat ochii-n lacrimi…..Cum stii tu sa ajungi cu infinita generozitate acolo unde e un gol ce trebuie umplut cu Lumina….sanatate si ganduri bune va doresc ….va iubesc…….

  3. Am o intreaga colectie de Ingerasi acasa..Imi lipseste insa piesa asta minunata pe care ai pictat-o. Esti geniala:X:X:X si se vede ca respiri viata prin toti porii

Leave a Reply

