AMINTIRI

Au sosit din Romania cele 21 de cutii cu lucruri pe care le pusesem la pastrat cand am plecat din tara. Inainte sa vina ma intrebam ce-o fi prin ele, in mare stiam ca sunt carti, poze, muzici, dar in amanunt nu-mi aminteam mare lucru.

Le-am desfacut cu Dan la el in garaj. Din tot ce era acolo am strans intr-o cutie ceea ce-am simtit ca-mi apartine cu adevarat: cartile pe care mi le-am cumparat singura, de drag, cele care mi-au fost daruite, pozele, 3 dvd-uri, primele incaltari, jurnalele din adolescenta, lucruri cusute de mama, primul costumas al lui Vladimir&primii botosei,  un cos de rachita, o fotografie inramata, doi ursuleti rataciti , salul de blana sintetica luat cand am fost prima oara la Paris, niste genti, o geaca  si cam atat.

Am obiecte dragi, ma inconjor, oriunde as fi, de cateva lucruri personale, sunt niste carti de care n-as vrea sa ma despart, am haine preferate, pe care le-am regasit in poze de acum 10 ani, devenite atat de ale mele incat numai uzura iremediabila ma va face sa le arunc, dar ma simt dezlegata de material. Pot trai cu foarte putin fara sa simt vreodata ca as avea o viata saraca. Stiu sa creez frumusete din nimicuri, sa transform spatii, sa reinventez, sa ma joc evitand sa-mi incarc existenta.

Ceea ce conteaza incape foarte bine in inima, si e usor.

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “AMINTIRI

  1. Paradoxal, eu in America am invatat sa traiesc cu putin. Am foarte putine haine, ma gandesc de 3 ori inainte de a-mi cumpara ceva, reciclez si, ca si tine, fac lucruri frumoase din ce arunca altii. Mi se face rau, la propriu, cand vad risipa din jurul meu.

    Te imbratisez, om frumos!
    PS Nu am uitat de palarie, inca nu i-a venit randul:-)

  2. Eu in seara asta i-am aratat fetei mele de 21 de ani matricola pe care eram obligati sa o purtam la uniforma in liceu. Si am constatat ca acum o iubesc (desi o uram atunci) si imi trezeste amintiri frumoase (apartineam unui liceu de care eram mindra).Ca si sarafanul negru pe care-l ajustam ca sa fim cochete (mulat, scurt, lung).
    Nu cred ca are legatura cu postul tau, dar m-a frapat coincidenta ideii de amintire si m-am simtit bine citind cele scrise de tine.
    Iti multumesc ca existi.

Leave a Reply

