TU ESTI ASA…

Tu esti asa…imi zice el zambind larg, descriind cu mana un semicerc deasupra capului. Asa cum, intreb intrand in joc? Asa…si cuvantul care m-ar defini ii scapa. Dar ce farmec are o definitie precisa, cand gestul imi lasa loc la tot felul de amuzante interpretari?

Sunt o umbrela rosie cu buline albe, sunt un castron cu fundul in sus, sunt o jumatate de mar, portocala sau piersica, sunt orice are forma semirotunda si e gata sa-ti cada in cap, zic razand.

Stiu foarte bine ca gestul tradus inseamna “esti magica”, dar ii e frica de cuvant. Da, sunt magica!

Magia nu presupune calitati speciale, ea exista ca potential in noi toti, dar se mainifesta numai pe liniste, numai cand mintea se cuminteste si ne lasa in pace cu ideile ei despre orice.

Sunt magica atunci cand reusesc sa stapanesc timpul. Vineri de exemplu l-am convins sa ma lase sa fac tot ceea n-am reusit in cateva luni. Stiti voi, micile lucruri la care de obicei pana spre sfarsitul zilei n-ajungem niciodata din cauza altora pe care le credem mai importante.

Aveam de pictat un tablou pentru camera fetelor, apoi de facut un saculet-inima, pentru frunzele de eucalipt frumos mirositoare culese in Alentejo, de decorat o cutie, ramei de bronz ii trebuia sticla, tabloului cu Lupisinho&Lupisinhia(numele noastre de cod) ii lipsea niste dantela pe margine, ilustratia pentru cartea cu povestea printesei Ilinca mi se invartea prin cap voind sa ia viata, scrinul cel alb din bucatarie plangea ca nimeni nu-i reface pictura stearsa.

Ca fata mosului din poveste m-am apucat cu ravna si rabdare de toate astea, dar le-am luat pe rand, fara sa ma gandesc o clipa ca nu-mi ajunge ziua pentru cate s-au adunat.

Le-am dus la bun sfarsit, ba pe deasupra am mai facut si casa luna, am gatit, am terminat margelele ce trebiau sa plece, iar pe inserat am dat o tura prin oras cu Claudio.

El ma simtea asa…si chiar eram🙂

This slideshow requires JavaScript.

13 thoughts on “TU ESTI ASA…

  1. Ti-am zis ca esti ZANA, vezi?!!:)
    Sa te faci bine repede. Mi s-a strans inima cand am aflat ce ai patit…
    Si m-am bucurat sa ma reintalnesc cu trenul de sub curcubeu. (originalul iti transmite sa fii curajoasa). Iar eu te strang tare in brate!

  2. da, da, Lisboa e magica:) e mica si cocheta, dar te surprinde cand te astepti mai putin! sa stii ca dupa pozele tale si tramvaiul 28, mi-am dat seama ca stau f aproape de Bairro Alto unde locuiesti tu:) Cat de mica e lumea? :))

  3. Cutia, tabloul cu floricele si cu fluturas… toate, de fapt, m-au uns la suflet. Mi-am dat seama ca am uitat de f mult timp sa mai fac asta… am uitat sa pictez si sa mai fac margele si alte minunatii colorate. Am uitat foarte mult de mine si ma intristez cand ma gandesc la asta… Trebuie sa ma redescopar, din nou si din nou🙂 Mi-am dat seama ca eu sunt singura care ma pot face fericita… Fericirea chiar depinde de noi, exact cum zicea Aristotel (parca)… Culorile ma hranesc pana in maduva oaselor si a sufletului. Te imbratisez ! Pe langa magie, eu cred ca a vrut sa spuna ca esti un INGER🙂 :*

Leave a Reply

