CU TRENUL PE SUB CURCUBEU

Dupa o vara cu cer senin, ieri a plouat. S-a facut toamna brusc, dar n-a fost frig. Vreme de cuibareala. La pranz, cand de obicei ieseam pe-afara , mi-am luat paturica, primul volum din minunata scriitura a Reginei Maria, “Povestea vietii mele”, pe care un prieten drag mi l-a daruit si m-am facut mica pe canapea, citind pana m-a luat somn bun, odihnitor.

Am fost cu trenul pe sub curcubeu. Da, aveam asa o stare…care nu m-a parasit nici dupa trezire. Mi-am amintit brusc de margelele pe care i le-am facut Ioanei. N-am apucat sa le arat, desi intalnirea cu ea s-a petrecut acum cateva luni, pe plaja in Cascais, la apus.

Doamne cate lucruri nu mai apuc sa fac! Sau poate se astern ele cand le vine momentul.

Cum sa fie margelele tale, am intrebat-o?

stii cum?! uite-asa: ca un curcubeu pe care l-am vazut acum doua seri din tren, cand mi-am ridicat ochii din carte – era desenat limpede pe un cer innorat in gri greu, peste campuri cu spinari ondulate abia inverzite si poleite dintr-o margine in alta de un soare rosietic de asfintit – am zambit si mi-a venit sa le spun tuturor celor din jur sa se uite repede la el si sa-si puna o dorinta!
cred, de fapt, ca ti-am scris atunci cand am realizat ca margelele tale imi desteapta senzatii din copilarie si ma fac sa ma gandesc la o mie de “lucruri mici cu bucurii mari care iti inveselesc inima”

2 thoughts on “CU TRENUL PE SUB CURCUBEU

  1. Da, a plouat ieri si a plouat si azi dupaamiaza, dar de maine va fi soare iar:) Acum cred ca te inteleg mai bine, pt ca vizitez Lisabona. Intradevar e un loc unde poti visa si poti fii liber:) In weekend voi vizita si Cascais-ul…oh, abia astept:) Bucurie!

Leave a Reply

