LOVE YOUR TREE

 

8 thoughts on “LOVE YOUR TREE

  1. daaaaaaa!!! o ador şi tot ce face este atît de minunat! şi mi se pare fascinant că o cheamă chiar eve.🙂

    tot ce există cu ea este incredibil, cutremurător, adevărat şi plin… astea sunt doar cîteva:

    youtu.be/NQvMQEB0j_A

    youtu.be/YhG1Bgbsj2w

    youtu.be/sQPVuGtRbrI

  2. Superb! Am urmarit si alte link-uri si sunt incredibil de rascolitoare, adevarate, profunde… Multumesc pentru impartasire! Cu mult drag, Nicoleta

      • Intr-adevar, asa am simtit si eu… Mi-a placut de exemplu si videoclipul ‘I’m an emotional creature’:

        M-am regasit in multe ipostaze🙂 si m-a intarit in faptul ca a simti profund, emotional, intens e superb si e propriu naturii noastre…

Leave a Reply

