A VENIT VACANTA!!!!

De azi la noi in casa e vacanta. Pentru doua saptamani vom avea toti copiii si inca unul pe deasupra, Marcio, prietenul bun al lui Vladimir. Prima parte o vom petrece pe-aici, prin oras, facand diverse. A doua, fugim in Alentejo la casuta linistita.

Pentru ca n-am stat niciodata 15 zile impreuna, si sunt cumva speriata de perspectiva, am decis sa vorbesc deschis cu ei, sa le spun ce simt. A fost cel mai emotinant moment trait de cand ne cunoastem.Se dusesera toate gardurile dintre noi. Am plans cu totii si ne-am eliberat. Poate vom construi altele, dar acum stim ca le putem darama oricand, atat de simplu.

Weekendul care tocmai a trecut a fost sub semnul inimii, cu prieteni dragi, calatorii si dragoste. Vineri ne-am vazut cu trupa Nicolaescu, stiti de ei, cei cu libraria englezeasca si cafenaua. Nu-i definesc lucrurile astea, sunt in primul rand prietenii mei, si da, fac lucruri minunate.

N-am ajuns in Romania desi tare vreau, dar i-am avut pe o parte din cei de dorul carora ma topeam, aici, oaspeti.

Deci vineri, revedere& seara frumoasa cu Nicolaestii.  Vladimir a venit sa-l intalneasca pe Luca. Se stiu de cand erau… in carucior. Pe Vladimir il cheama si Luca, iar acasa il strigam asa, ca e mai scurt. Pe vremuri, Luca Nicolaescu era Luca-mic, fiind ceva mai tanar decat Luca al meu.  Acum Luca-mic s-a facut ditamai adolescentul, extrovertit si amuzant.

Sambata am fost intr-un loc foarte special. Laura a descoperit Tamera. Ne-a facut curiosi sa vedem cum traiesc oamenii in armonie cu natura. Pe la 10 ne-am imbarcat in masina: eu, Claudio, Laura si Vladimir. La pranz eram acolo, in ecovillage. Aveau open day, cu tur organizat, cu explicatii despre cum dezvolta proiectul, cu masa de pranz si alte activitati menite sa impartaseasca experienta lor.

Erau: liniste, soare arzator, praf rosu, copaci incarcati de fructe, lacuri create de ei, spatii de relaxare, oameni cu ochi luminosi, mancare simpla si buna.

Am decis sa merg cu Laura o saptamana la sfarsitul lui august, sa facem voluntariat. Eu ajut la bucatarie!!! Uimitor, dar Vladimir vrea sa vina cu noi. Asta a fost cel mai mare dar pe care simt ca l-am primit. Perspectiva unei saptamani aproape de el si de natura.

M-am intors acasa cu inima plina. Seara am fost cu totii la vernisajul expozitiei lui Dan.

Ieri seara i-am avut pe Nicolaesti in vizita. A fost ziua Cristinei. I-am promis un tort ca cel pe care l-am facut la aniversarea lui Claudio. M-am tinut de cuvant. Atata dragoste am pus ca toate cremele s-au legat si s-au amestecat intr-o prajitura magica.

Am stat la povesti, cu vin rosu, s-a facut balet, Sofia ne-a cantat, ne-a daruit, mie si lui Claudio cate o bratara, din cele pe care le avea la mana, iar in felul asta am devenit prietenii ei pe viata. La despartire s-a uitat serios si adanc in ochii mei spunandu-mi “sa stii c-o sa-mi lipsesti”. Si tu o sa-mi lipsesti draga Sofia, dar intre prieteni timpul sau distantele nu conteaza !

This slideshow requires JavaScript.

3 thoughts on “A VENIT VACANTA!!!!

  1. cu trenu din franţaaaaaaaaa! ce de zâmbete şi de copilări(m)e şi iubire şi papa bun! şi ce balerine seducătoare aţi avut! trai bun şi poante!😀

    ce şmecheră treabă cu ecovillage! cam tare!😀 înceeeeeeeeeeepi săăăăăăăă bucăăăăăăăăăătăăăăăăăăăreeeeeeeşti pt aaalţii! tu-ţ dai seamah iubito?!😀 ţ dai? e grozav sau ce e?
    abia aştept să citesc şi să văz!

    muah!

  2. in legatura cu voluntariatul de la tamera as fi curioasa daca poti sa imi zici cat de greu sau usor e sa iei legatura cu ei. mai sunt alti voluntari din diferite tari?
    scuze ca iti scriu asa pe neasteptate…nici nu m-am prezentat….facusem “cunostinta” la un moment dat cand au aparut margelele Baritz(?) ti-am aratat niste poze cu lucruile hand-made facute de mine si un sir de margele cu flori galbene. am povestit un pic si de arborele din fata ferestrei mele. de atunci iti citesc postarile neintrerupt dar nu am vrut sa deranjez:D
    anabella sunt

    multumesc

    • si pe mine ma intereseaza ideea…..de a face voluntariat ….poti sa ne dai amanunte,Lola?……te imbratisaaaaaaaaaaaam ..pupici si de la pitici…..

Leave a Reply

