POVESTI IMPLETINDU-SE

Chiar daca nu le-am mai aratat de ceva vreme, margelele se rostogolesc neincetat purtandu-si pe rotunjimi dragostea. Nu m-am oprit o clipa din a transcrie miracolul vietii pe ele.

Povesti, nenumarate povesti pe care aveti bunatatea sa mi le spuneti, iubire pe care o trimit in plic, mai departe, spre cei dragi voua deveniti si dragi mie. Imi imbogatiti existenta.

Astazi povestea si dragostea sunt de la Ariana catre Karina&Nina

Pe Karina o cunosc de…sa tot fie vreo 8 ani…de pe un forum de gagici.In tot rastimpul asta ne-am strans o trupa de fete de prin toate colturile tarii si lumii.E ciudat pentru ca suntem extraordinar de diferite toate.

Am rezonat sufleteste cu fata asta plina de viata de la primele clipociri de taste.Ne-am vazut face to face anul acesta de ziua mea cand a avut loc una din intalniri.Am avut emotii caci poti sa ai surprize cand vezi omul in carne si oase sti tu cum e.Dar a fost ca si cand ne-am fi cunoscut de o viata.E fain cand in cazul unor intalniri nu e nevoie de cuvinte ca sa exprime dragul.Conexiunea se face asa put si simplu.
Karina e pentru mine un model.Relatia cu fata ei Nina e una speciala de prietenie cum rar vezi,Nina are voie sa aleaga in viata asta (si imi aminteste mult de ai mei).Nina e o adolescenta care isi traieste frumos varsta fara sa sara peste etape.

Pe Kari nu am auzit-o niciodata spunand un cuvant rau despre nimeni.Citeste mult,e preocupata de arta fara sa faca o virtute din asta.Ii plac mult chestiutele ce miros a dulapul bunicii,lucrurile ce au povesti.

Margelele impletindu-se sunt asa cum le-am simtit pe cele doua. Cuprind seninatate, verde proaspat, inimi impodobite, parfum de casa invechita frumos, si iubire, multa iubire.

6 thoughts on “POVESTI IMPLETINDU-SE

  1. Draga noastra…chiar ma intreba puiul meu cel mare ..”ce mai lucreaza Lola”…..I le-am aratat..”.aaaaa parca sunt prajituri”….”Prajituri de purtat la gat”…..

      • Si noi Lola….si noi….si vrem pozeeee..cu tine si dragii tai….cu “povestile-de purtat la incheieturi.”…cu soare si nisip…cu valuri si vant…. cu..”stropi de bucurie si energie” pt suflet si burtica……un week-end special va dorim…..

  2. Am ajuns mai inainte acasa, din concediu. Stiam ca intre timp au sosit margelele si asta a fost primul lucrul pe care l-am facut: am desfacut plicul, le-am vazut, le-am admirat, le-am pipait. Sunt extraordinare! Simt in ele energia a doua (Ariana si Lola) suflete mari, pline, rotunde, frumoase si nici nu gasesc cuvinte potrivite pentru a va multumi. Pe Ariana o iubesc si acum a facut “toc, toc” si Lola la poarta sufletului meu si a intrat. Si-i tare bine.
    Exista oameni care fac lumea asta si mai frumoasa si deosebita decat este.
    Va imbratisez pe amandoua, noapte buna!

    PS: multumiri emotionate si de la Nina. A vrut sa se culce cu margelele la gat…

Leave a Reply

