PAZ-AMOR-SEXO

Dimineata imi fac ceaiul, ma duc in living, deschid larg geamul si zabovesc putin pe micul balcon sa ma mangaie tata soare, abia ivit de dupa casele de vis-a-vis. Oamenii trec in sus si in jos. Sunt frumosi, proaspeti. Stau la doi metri deasupra strazii, peste capetele lor, atat de aproape ca le pot adulmeca parfumul, le pot auzi fosnetul hainelor.  Unii ma simt si ne privim pentru cateva secunde in ochi. Sunt momente de dragoste pura.

Cladirea din fata e o parcare cenusie,  atat de mare  incat o vad vrand nevrand, dar nu-i dau multa atentie. Aici gresesc. Atentia inseamna  prezenta pentru tot, nu numai pentru ceva anume. Azi am vazut pentru prima data ca pe zid scrie PAZ-AMOR-SEXO. Mazgaleala m-a facut brusc constienta ca viata este despre toate astea si despre echilibrul dintre ele.

Le-as fi scris in cerc. Cand ai pace simti dragostea, iar ea cuprinde si sex, ceea ce-ti aduce iar pace ca sa te poti conecta iar la sursa iubirii si sa savurezi viata. E simplist poate, sau esential. Nu stiu sa explic. Totusi citind am zis  da, a trai inseamna toate astea, si lipsa uneia nu poate fi inlocuita de celelate fara sa nu te minti singur.

Am avut diverse perioade cand am pus accentul mai mult pe unul dintre cele trei elemente. N-am fost fericita. Mersul spre extreme e bun doar sa vezi unde-ti sunt limitele. Acum mi-e limpede. Zero, cercul nascut prin invartirea fara sfarsit, e punctul de echilibru. Acolo exista doar bucurie simpla, neexaltata, neobositoare. Viata curge usor, ca o apa limpede si calma intr-o zi senina de vara.

Gatesc cu dragoste

Muncesc cu dragoste.

Iubesc cu pofta.

Viata e ca biscuitele cu crema de avocado si capsuni pe care l-am mancat aseara.

11 thoughts on “PAZ-AMOR-SEXO

  1. Mare adevar ai spus, draga Lola ! Subscriu si eu ! Toate trei sunt interconectate si atunci cand le ai, simti ca traiesti cu adevarat !

  2. nu m-as fi gandit la acest trio, dar daca stau mai bine sa ma gandesc.. intr-adevar.. se completeaza si se intretin aceste elemente unele pe celelalte

  3. Total de acord. Iar cercul asta alcatuit armonios din cele 3 elemente poate misca lumea inspre bine, o poate transforma din telemii, asa cum lipsa unui element dezechilibreaza totul si poate avea efecte daunatoare asupra lumii…

  4. OOO, Da! frumos cadou mi-ai facut azi🙂, multumesc:)…sunt total de acord, am fost tot timpul constienta de echilibrul dintre cele 3 ca totul sa fie bine…Aici, acum, in acest moment al vietii mele sunt in cerc, si e minunat🙂

    sa ai un week-end in Pace, Amor si Sex🙂

  5. Se poate vreodata sa te impaci cu ideea ca nu le ai si nu mai e, pentru tine, posibilitate sa fie vreodata? Na, nu astept raspuns, ca-l stiu, oricum…
    Cred ca nefericirea oamenilor nu vine, neaparat, din absenta lor – a unui element din cele trei – cat din constientizarea lipsei lor…

    Da, biscuitul e incredibil… si margele, ca toate pe care le faci tu, femeie altfel!
    Sa iti fie bine, Lola!

    • Constientizarea aduce lumina, acceptare, nu nefericire. Nimic nu e pentru totdeauna. Daca crezi ca ceva a disparut de tot, merita macar sa te intrebi “asa o fi?” Poate vine sub o alta forma, poate trebuie privit dintr-un alt unghi. Mintea creaza sabloane si ele sunt fixe, din ele ne e teama sa iesim crezand ca daca le pierdem nu mai e nimic.
      te imbratisez

Leave a Reply

