TOTUL E IN NOI, DAR NU PUTEM FACE TOTUL SINGURI

Trebuie doar sa ceri. Sa ceri fierbinte, din toata inima. Si mai trebuie sa creezi loc in tine, sa te golesti, sa lasi atasamentele, adica sa te faci disponibil. Atunci lucrurile se intampla negresit. Magia exista. E in puterea noastra. O facem sa functioneze atunci cand credem in infinitul posibilitatilor si al fiintei recunoscandu-ne si acceptandu-ne, in acelasi timp, omenescul, limitele in care ne e dat sa traim aici.

Cand iti vezi doar marginile te simti neputincios, cand te incrancenezi pe tema asta devii si nefericit.

Intr-o zi in care traiam destul de greu cu mine insami mi-a rasarit in minte fraza “eu nu sunt o natura fericita”. Am ascultat cum rezoneaza in inima formula asta. Ea batea linistita neimpotrivindu-se. Revolta nu incoltea nicaieri. E doar un fapt. Contextul meu, incepand cu asezarea stelelor  din clipa cand am venit pe lume plus suma trasaturilor de caracter, tara in care am crescut, ideile pe care le-am luat de bune, fricile inoculate, neincrederea si vesnica neliniste fac din mine un om complicat, cu substrat amarui. Asta e.

Recunoscandu-ma asa mi-a fost limpede ca nu natura mi-e nefericita ci haina asta mentalo-emotionala. La fel de limpede mi-a fost c-o pot lasa sa cada si sub ea am un sambure luminos, vesnic fericit.

Am cerut ajutor. Totul e in puterea noastra, dar nu putem face totul singuri.

M-am insingurat, iar am luat poveri pe umeri si am zis ca le duc eu fara nimeni, ca sunt mare si tare. N-am facut decat sa cad in tiparul vechi, sa obosesc si sa-mi irosesc energia. Intr-o noapte am recunoscut cu glas tare, plangand, am zis  “Doamne, sunt aici in gaura asta de unde nu pot fi de folos nici mie nici altora, ma simt stoarsa de putere, imputinata, fara mijloace, fara suflu. Vreau sa fiu de folos, te rog nu ma lasa, vreau sa ies de-aici. Da-mi ce-mi trebuie, da-mi unelte si oameni in jur, sufla-mi putin in aripi sa ma ridic.”

Dimineata m-am trezit cu inima calda. Semnele au inceput sa se arate.  Au aparut mijloacele, care erau de fapt foarte la vedere. Am stiut ca treaba mea e sa merg mai departe, sa pun pas dupa pas, pe sarma cu atentie si rabdare. S-a facut cerc de oameni luminosi in jur, mesageri veniti cu pace si cu iubire. Plasa mea de siguranta.

Ieri mi-am trait ziua cu unii dintre ei: Alexia, Andrei, Anca si  Sobi. Anca mi-a scris ca isi petrec vacanta in Algarve, dar vor neaparat sa dea o fuga sa ma vada. A fost atat de bine, de cald si de simplu. I-am asteptat la pranz cu masa gata nevenindu-mi sa cred ca-i am in casa. Alexia a fost incantata de tot ce-am lucrat: paravanul, pestele de lut, aripile de inger, margelele, pictura din gradina secreta(pe care o sa vi-o arat cand o termin). I-a spus maica-sii ca am urechi de spiridus si ea crede sincer ca sunt unul adevarat tinand cont de toate cate le fac. Amuzant e ca Vladimir, care mi-a mostenit urechile, si le-a ascuns multa vreme in par spunand ca sunt tot de spiridus. Acum nu mai are nici o problema, si-a asumat partea magica a infatisarii lui🙂

Mi-a fost drag ca Alexiei i-au cazut cu tronc instrumentele mele muzicale. Mi-am recunoscut bucuria in bucuria ei. Am zdranganit amandoua, acompaniate de Claudio facand un mare si elibrator tambalau.

I-am dus la capatul lumii, la Cabo da Roca unde sufla un vant nebun care ne-a pus fustele in cap si ne-a facut sa chiuim de fericire. Era viata miscand cu forta tot ce nu se intepenise, facand sa zboare tot ce se lasa in voia ei. Am vazut multi ochi stralucind acolo sus, pe stanca. Si la Guincho i-am dus, locul revelatiilor, biserica inimii mele. Departarea de el mi-l face  mai drag, il simt mai al meu si a fost atat de bine sa-l impartasesc. Am alergat cu Alexia prin nisip, iar in cinstea noastra zeci de zmee colorate se inaltasera pe cer.

L-am descoperit pe Andrei, fratele Alexiei. Il stiu de mic, dar pana ieri n-am avut prilejul sa ma apropii cu adevarat de el. Am descoperit un om profund pozitiv, de o tandrete, cadura si deschidere uimitoare. Un adolescent recunoscand natural frumusetea in el si in tot ce-l inconjoara.

Ce mare dar sa-i am aproape pe oamenii astia care traiesc frumos, care-si invata copiii in primul rand despre liniste! Ce binecuvantare sa vina chiar acum, cand aveam atata nevoie!

Am incheiat ziua mancand impreuna. Ne-am luat ramas bun. Intoarsa acasa cu dragul meu Claudio am simtit nevoia sa spun din toata inima MULTUMESC!

9 thoughts on “TOTUL E IN NOI, DAR NU PUTEM FACE TOTUL SINGURI

  1. nu-ți pot spune la ce chinuri mă tot supun și eu de ceva timp. mă simt uneori împovărată și împinsă într-o văgăună care pe măsură ce mă înghite se strâmtorează nelăsându-mi drum înapoi și încleștându-mă până mă sufoc… și-mi simt sufletul tare și greu ca un bolovan și plâng până-mi revine în gât. m-am izolat, mă îndurerez… câteva momente de neatenție și niște șocuri care ne trimit în trecut și cădem de pe sârmă. dar suntem balerine (la circ!), nu avem voie să stăm mult ghemuite, pe sol. draga de sârmă, bine că ne primește mereu înapoi și zbârnâie chicotind de fericire că ne-am întors, mai puternice și mai mlădioase.
    mulțumesc că ai scris. mulțumesc că ești. mă mai iubești? nu uita că nu stejarul e puternic. și nici eu să nu uit. o să-mi scriu pe frunte, că-s fudulă și mă uit des în oglindă.

    • draga mea te iubesc mult. voiam sa-ti scriu sa-ti spun ca e un blocaj la tine. mi-a fost imposibil sa-ti pun link catre blogul cu haine. m-am chinuit o gramada si pur si simplu n-a functionat. uite ce imi scrii tu acum

  2. ah zmeurico, am reusit sa vand mare parte din hainutele alea, deci e in regula. multumesc oricum pentru stradanie. mult multumesc. love love. ce sa mai, din oaie in lanu’ cu maci ma transform uneori in magarita care plange cu sacu’-n spate, in mijlocul ulitei. te iubesc tare tare.

  3. Frumoasa schimbare de banner. Chiar inspirata. O privire optimista spre oamenii de aproape si lucrurile de dincolo de orizont.

  4. daca ai stii cat de “la fix” a picat postarea ta….
    cam tot pe acum am avut si eu un moment in care s-au reasezat piesele de puzzle cuminti, fiecare la locul ei.🙂

  5. Buna Lola…draga Lola…..realmente sunt emotionata….scriindu-ti!…..Nici eu nu te-am gasit intamplator,asa cum zic atatea persoane minunate care te citesc cu sufletul plin de bucurie….Te-am citit pt prima oara in urma cu un an,dar apoi,tot pt prima oara am iesit afara,in sudul Italiei,la munca,lasand o catedra,2 copii mici ,un sot dezamagit de decizia mea si parinti convinsi ca ”n-o sa fac eu nicio branza”…In urma cu cateva saptamani,te-am regasit…si te-am citit …de la primele postari..spre disperarea fetitzelor mele ca-mi ziceau:mamiiiiiiiiiiiiiiiiii…iar ai intalnire cu Lolaaaaaaaaaaa?Dar eu trebuia sa citesc tot,sa ajung in ..prezent…..si sa-ti spun si eu ca e atat de bine sa fiu in preajma ta….sa te aud vorbind ,sa te vad lucrand cu infinita iubire si recunostinta…Si eu am avut momente teribile in viata …si n-am stiut ce sa fac…nu eram obisnuita sa ma rog,sa cred in Doamne-Doamne….ci doar obsedata de ideea de control…si extrem de singura si nefericita…..Dar,am inceput sa cred…si-am descoperit-o pe Sonia Choquette,cu a ei carte “Raspunsul e simplu…..Vornesti ca ea….de fapt de cand te-am descoperit am stiut ca si tu esti un Inger….trimis sa ne aminteasca faptul ca suntem fiinte divine….dar am uitat ..ca atunci cand suntem nefericiti,ne lasam condusi de ego….sursa nefericirii noastre…Multumesc draga Lola…multumesc…pt tot ceea ce faci.si…..iarta-ma …ca n-am fost in stare sa fiu mai concisa…..Te imbratisez cu mult drag…..

    • Buna draga mea
      Imi place curajul cu care ti-ai urmat calea. Ma bucur sa ne intalnim.
      N-am de ce sa te iert, mi-ai scris minunat si-ti multumesc. Ma faci sa simt ca sunt de folos.
      Te imbratisez

Leave a Reply

