DANTELE SI PISICI TARCATE

In timpurile astea miscatoare, margelele s-au rostogolit discret, ducandu-si mai departe firul de poveste, calma bucurie sau exuberanta, nostalgia, mesajele. Am creat mici spatii de liniste lucrand la ele, acolo m-am odihnit, daruind si primind, facand schimbul asta atat de necesar echilibrului meu si al lumii.

Avem cu totii nevoie de confirmarea simpla ca e bine. Eu o primesc si o impartasesc prin margele.

Dumnealor miros a fondanta si a sertar cu albituri dantelate in care cineva a pus grijuliu saculeti de levantica. Au starea unei dupa-amieze de vara intr-o casa boiereasca pierduta in mijlocul unei livezi de caisi. Conacul e alb, cu cerdac din lemn vechi, trosnitor pe care se intind, grozav de lenese, doua pisici vargate.

9 thoughts on “DANTELE SI PISICI TARCATE

  1. off topic: imi dau merele verzi pe rosu pentru bibi🙂 vreau unele in loc, mov🙂

    tot offtopic, te-am pus la treaba intr-o leapsa la mine pe blog. nu stiu cat o sa iti placa, dar stiu ca as vrea sa stiu si parerea ta! ca o pretuiesc enorm. azi a plecat spre tine cu aripi si coletul!

  2. Apropo de casa de lemn si albituri, ieri ne-au calcat hotii casa de la tara si n-au luat mai tot, a mai ramas doar lemnul vechi si drag, dar nu garantez ca pentru mult timp. Am vrut doar sa te felicit ca ai plecat la timp din Romania.
    Margelele sint foarte frumoase si ma duc sa imi cumpar fondante.

Leave a Reply

