ARBEIT MACHT FREI

Sambata casa arata asa.

Haos, haos, haos. Dupa ce am tras un bocet bun, sa se duca neputinta care ma apucase in fata mormanului de lucruri, m-am linistit si m-am pus pe treaba cot la cot cu iubitu’. Munca elibereaza. O zic fara ironia cu care au fost scrise cuvintele astea intr-un anume context istoric. Munca fizica te lasa fara ganduri, te scoate din timp, din tine, din lume. Ramai aerian. Asa am fost zilele astea, aeriana, senina, luminoasa, departe de micul meu eu, atat de departe incat, odata, dand cu ochii de mine in oglinda mi s-a parut ca ma uit la altcineva. Cine esti? Am ridicat din umeri si m-am intors la treaba.

Ieri am fost pe malul raului. Era soare, apa, in jur oameni iesiti sa-si ia pranzul, bucurandu-se de tihna amiezii. O zi, o irepetabila zi…

Acum casa s-a asezat. E cuminte, romantica, are culori calde, muzica buna, lumina si dragoste. Cutiile sunt deja amintire. Mi-am gasit cotloane.

Azi am fost in Cascais intrand pentru prima data in vechea casa de cand am golit-o.  Eram singura. Am urcat in dormitorul nostru de la mansarda. A ramas doar frantura de cer pictata de mine in ascunzisul  tavanului. O vedeam stand intinsi pe spate, in pat.

Trecem…

7 thoughts on “ARBEIT MACHT FREI

Leave a Reply

