FARA SACRIFICII

E fix miezul noptii. In sfarsit am reusit sa ma asez la scris. Zilele astea timpul a disparut din ecuatiile mele. Vraistea din jur ma obliga sa raman concentrata pe fiecare lucru mic, de facut. Sunt cu miile, ceea ce imi da o cotatie buna la capitolul prezenta.

De vineri incoace strangem, impachetam, caram, demontam ca sa montam iar.

Dar n-am incetat sa traim frumos. N-am lasat nici o zi sa fie de sacrificiu, seaca de bucurie sau lipsita de dragoste. Am impletit cum ne-am priceput mai bine ce trebuie, cu ce ne place.

Printre cutii am strecurat limonade cu menta proaspata, hoinareli,  gatit bun, iubit, citit la pranz, iesiri in oras cu toata plodaraia din dotare, sau cu prieteni dragi, visat si povestit.

Viata se traieste pe clipe!

2 thoughts on “FARA SACRIFICII

  1. strop cu strop privire cu privire pas cu pas. sunt fericita sa citesc randurile astea si ma bucur alaturi de voi de mutarea asta. asa cum ar face o principezinho. va imbratisez cu damf de ceai de iasomie. ia-ş-o-mie de pupici!

  2. Ma crezi sau nu, cu nici cinci minute inainte de a citi titlul postarii tale, ii dedicam unei prietene de suflet, pe blogul meu, melodia lui Elton:

    “It’s no sacrifice…. at all!”
    Asta de telepatie!🙂

Leave a Reply

