LOLA’S SECRET GARDEN

Lucrez la gradina mea secreta, la micul  refugiu din luminator. E un patratel liber intre ziduri. Daca ma uit in sus vad cerul cat un cearceaf, dar stiu prea bine ca e nesfarsit.

Intre peretii astia voi aduce viata, voi imblanzi griul, al carui mormait il simt uneori amplificandu-se si mi se face frica.

In weekend mi-am completat colectia de plante aromatice. Inainte cumparam ierburile taiate si ba nu-mi ajungeau, ba se vestejeau. Acum le am in ghivece. Sunt vii, bogate, pline de seva. Si rasaduri de salata am plantat.

Mi-am petrecut timp bun cu mainile in tarana, ingrijind, iubind si onorand viata din fiecare frunza.

12 thoughts on “LOLA’S SECRET GARDEN

  1. da da …asa imi imversesc si eu terasa, am pus chiar si cativa fragi care dau sa inroseasca🙂 ..si busuioc ca tine, insa la mine e inca mic mic de 2 cm. Ce faci cu gazele? acelea negre? nu apar?
    E frumos Lola tot ce faci !

    • Inca nu a aparut nici o gaza. Fraaagi!!! M-ai facut sa-mi aintesc bucuria din copilarie, cand ne ducea bunicu in padure prin locurile cu fragi si tipam fericiti de cate ori gaseam cate unul pe sub frunze. Cand se adunau mai multi si-i luam acasa bunica ni-i dadea cu samantana si mamaliga calda.
      E frumoasa viata!!!!

  2. O buna idee ! Imi voi planta si eu plante aromatice in ghivece, oricum le ador in mancare si nu numai… si avand in vedere ca sunt lacto-vegetariana, mereu folosesc din belsug.

  3. S-a dat startul la concurs!
    Lola`s secret garden & Gradina din Grajdeni! Concurenti Gratiela si tata!
    Eu sunt responsabila cu galeria!

  4. Ce haios! Stii Lola ca si eu am in balcon plante aromate , capsuni, rosii , levantica …o multime de fori, am si eu mica mea gradina🙂 O iubesc nespus si dimineata cand ma trezesc primul lucru fug sa ma uit la fiecare in parte si ma bucur si sa le multumesc ca sunt asa darnice si frumoase:) Te imbratisez cu drag si ma bucur nespus ca traiesti si tu bucuria gradinii secrete. Pe curand, cu drag, D

Leave a Reply

