MUSAFIRUL MATINAL

Sssssssst!

Umblu in varful degetelor prin casa. Azi nu sunt singura. Dimineata am primit o vizita neasteptata.

Dan e in Romania. Vladimir prefera sa stea singur, sa doarma acasa, dar de obicei vine la prima ora sa-i fac o cafea cu lapte si sa-i dau sandwich-ul pentru scoala. In rest se tine cat de departe poate, abia ne vedem, desi casele noastre sunt la cinci minute de mers pe jos. Uneori trebuie sa insist mult sa ne intalnim, de cele mai multe ori ma enervez. Ii simt furisarea si satisfactia ca intru in jocul lui de putere.

Zic ca o termin cu reactionatul, dar o fac si inca des.

Azi l-am sunat sa-l trezesc. M-a anuntat ca nici macar pentru cana de lapte nu mai vine. Ok, ne vedem cand vrei,  sa ma suni sa stiu ca esti bine sau daca ai nevoie de ceva, te pupa mama. N-am avut nici o asperitate in voce, pentru ca n-am facut o drama din absenta lui de azi.

M-am apucat sa lucrez la margele. Nu aveam idee cat e ceasul. Suna cineva la usa. Cum nu asteptam pe nimeni si cum de multe ori lumea venita la vecini suna din greseala la mine nici n-am vrut sa deschid. Insista.

Vladimir! L-am intrebat daca nu are ore si mi-a raspuns ca e inca devreme. Intr-adevar, nu era nici opt. Vine langa mine, se intinde pe jos la usa terasei, imi spune ca e frant de oboseala, ca nu mai poate,  sa nu-l trimit la scoala. Vedeam asta si in privirea lui.

Bineinteles ca am inceput cu nu se poate, ca e datoria ta, ca ce e aia sa n-ai chef. Cum ii tineam eu teorie, in paralel cu vorbele erau ganduri care ma avertizau ca stiu si eu bine cum e cu lipsa de chef, cu sfarseala, cu dorinta de a iti asculta corpul si cu TREBUIE.

Mama lui de trebuie! O sa scriem o scrisoare ca te-a durut burta. Burta lui a gheortait fericita anuntandu-ma ca ii e foame. El mi-a zambit. I-am facut paine calda cu cascaval, cana de lapte cu cafea. La final mi-a multumit ca au fost minunate si a disparut la somn.

Viata imi spoteste, “vezi ca trebuie sa ai incredere? Nu-l forta ca vine el singur. Vine bland, cu dragoste, primeste-l cu blandete, cu dragoste”

In fond putea sa chiuleasca linistit, sa nu stiu ca n-a avut chef sa sa duca, dar n-a mintit, si-a pastrat interiorul curat.

Ce dar mai mare ii puteam face, decat sa-l las sa fie fericit?

Afara e un vant puternic si rece. In casa e liniste, lumina, pace. Din cand in cand ma duc sa-l privesc din pragul usii. Imi dau lacrimile. Sssssst!

12 thoughts on “MUSAFIRUL MATINAL

  1. Ai avut un musafir matinal si o vizita minunata.
    Sunt sigura ca in sufletelul lui de copil sunt multe framantari,unele chiar de adult si de aceea ii este tare greu sa le gestioneze.
    Sa va dea Dumnezeu MULTA rabdare si intelepciune!
    Va imbratisez cu drag.

  2. Cat de frumosi puteti fi! Va imbratisez mult si va doresc tot binele din lume!

    …Skipe?! imi voi face cont:)Aveam candva unul, nu l-am folosit si am uitat parola:)Nn ma impac prea bine cu netul:)

  3. Asta inseamna iubire. Minunat. Asta inseamna incredere. Minunat. Asta inseamna neconditionare. Minunat. Asta inseamna intelepciune. Minunat. Eu merg la psihoterapeut ca sa invat toate astea. Mai putin pe cea cu iubirea. Iubirea o simt. Imi caut insa echilibrul. Ma simt de multe ori ca un acrobat pe sarma, fara plasa de protectie dedesubt. Asta caut. Invat sa merg cu ceva mai mult curaj si incercand sa-mi inving spaimele.
    Drum bun mai departe, Lola. Esti minunata. Vladimir este la fel. Este minunea ta.

  4. Te admir sincer!
    Te-am descoperit de vreo saptamana si de atunci intru zilnic in lumea ta expusa aici noua. Am citit cateva postari recente si m-am hotarat sa te iau de la inceput, ca pe o carte pe care trebuie sa o citesti de la inceput ca sa intelegi mai bine sirul intamplarilor. Mi-am dat seama ca in viata ta au avut loc multe schimbari si te admir ca ai avut seninatatea sa treci prin ele. Paginile tale sunt atat de pline de viata si sentiment! Am ajuns abia la luna februarie 2009. Mai am de aflat multe si de invatat multe de la tine. Imi dai curaj sa merg mai departe. Chiar daca viata ne incearca, chiar daca lucrurile nu ies de multe ori asa cum am vrea noi, chiar daca nimeni si nimic nu e perfect, avem puterea de a ne modela universul interior si de a face pace cu noi insine, de a ne accepta destinul…cu zambetul pe buze sau cu lacrimi pe obraji, suferintele ne fac mai puternici iar viata merge mai departe.

    Te imbratisez!

  5. Ce frumos, la ora aceea matinala el pe tine te cauta, si doar pe tine!…
    Ai facut bine ca l-ai ascultat. Si eu as fi prcedat la fel.

  6. eu in povestea ta as vrea sa fiu el, nu mama. Mama e greu sa fii. Dar fiul mamei care esti tu paote fi numai el. Si eu el vreau sa fiu in poveste. Si sa vin, desi am spus ca nu vin, si sa dorm deasupra lumii in care se fac margelele.

Leave a Reply

