3 ANI LA FABRICA DE VISE

Pe 16 mai acum trei ani deschideam blogul cu pagina asta. Habar n-aveam ce va urma, cate bile de lut se vor rostogoli in lume, cate lucruri voi intelege, cate voi simti, cate voi pierde si peste cate voi da, ce retea se va tese intre mine si mii de oameni.

Transformarea nu e cuantificabila. Nu sunt nici mai desteapta, nici mai inteleapta, nici mai frumoasa, nici mai bogata decat acum trei ani. Sunt poate mai pregatita sa accept totul cum este.

Nu ma uit prea mult in urma si nici planuri n-am. Las viata sa danseze incercand sa-mi potrivesc ritmul cu al ei. Imi vad de treaba. Daca deocamdata treaba mea e sa fac margele si sa scriu, fac margele si scriu. Ma pun zilnic la dispozitie zicand “Foloseste-ma cum stii mai bine!”

Pe voi oameni dragi va imbratisez cald multumindu-va ca sunteti.

47 thoughts on “3 ANI LA FABRICA DE VISE

  1. Multumirile se intorc inmiit. Pentru vorbe, pentru imagini, pentru ganduri bune. Si, cand voi fi mai aproape, pentru niste bile de lut cu suflet.

    • Ma gandeam ce simplu e sa ne multumim in loc sa ne judecam, sa impartasim bune si rele, sa scoatem la lumina ce ne umbreste, sa avem incredere. Multumesc!

  2. La multi ani! Cu mult drag ne gandim la tine🙂 Indiferent ce faci sau vei face iti dorim sa te bucure !
    Te imbratisam cu drag
    C & J

  3. Inseamna ca de trei ani ne faci viata mai frumoasa. Te imbratisez si eu si iti multumesc pentru ca diminetile incepute cu scriiturile tale tine sint cel mai frumoase dimineti. Pace si inspiratie in continuare!

  4. Mulţi, mulţi ani minunaţi să se adune! Şi noi te îmbrăţişăm cu multă dragoste şi ne bucurăm că exişti în vieţile noastre!🙂 Ce privire frumoasă ai în poza asta…

  5. La multi ani, Lola MINUNATA !
    MULTUMESC !
    Esti parte din viata mea, din partea cu lumina, cu bine. M-ai ajutat sa ma descopar adesea, sa-mi fie drag de lume, sa ma deschid spre ea cu daruire.
    Sa pun in practica : ,,Daruind vei dobandi!”
    Esti o minune de om si-ti multumesc din tot sufletul.
    Te imbratisez cu toata dragostea

  6. IUBIRE SI RECUNOSTINTA, LolaZanaBuna! Multi ani fericiti si sa ne dai si un bestseller plin de viata precum blogul! O poveste vie despre a fi, a iubi, a darui, a primi, a cauta, a vibra…
    Te iubim!

    • Oh, daca as scrie-o s-ar numi Povestea omului. As scrie in ea despre toate abisurile si toate culmile pe care le-am cunoscut.
      Multumesc poezie ce esti!

  7. La multi ani lumina, iubita mea draga si scumpa! Admir, respect si iubesc disciplina si dedicatia cu care, zi de zi, rostogolesti lutul si cuvintele, in permanenta cautare a echilibrului dintre materie si spirit. Iti multumesc cu tot sufletul pentru munca nobila pe care o faci, caci arta ta e dublata de intentia de a impartasi cu maxima sinceritate intelepciunea pe care ai asimilat-o, si de a insufla dorinta de autocunoastere oricui ajunge la tine. Te iubesc!

  8. Surioara, atunci sa te fac sa si razi un pic pe tema asta:) Cica in viata suntem guvernati de trei legi care actioneaza simultan: 1) suntem non-stop in cautarea echilibrului; 2) echilibrul nu exista; 3) nu putem iesi din joc:))))

  9. Multi inainte si sa dea Dumnezeu sa se rostogoleasca cat mai multe margele prin lume ! Esti minunata , ai un chip la fel de frumos ca si sufletul tau ! Bravo , te felicit pentru ceea ce faci !

    Te imbratisez cu drag ,
    Andreea Petre

  10. Multi multi ani la fel de senini si luminosi si de acum inainte!!!
    Esti minunata in tot ce faci, si pentru tot sufletul pe care-l pui in margele!!!
    Siragul meu cu lei si inimi ma face tare fericita de fiecare data cand il pun la gat. Asa ca multam fain!!!

    Cu mult drag din Brasov,
    Raluca.

  11. La multi si frumosi ani, extraordinara creatoare a fabricii de vise! Ma bucur tare mult pentru ca esti si ne daruiesti clipe unice si iti multumesc.
    Te imbratisez.:)

  12. Sa fie cat mai multi ani! Minunatele tale margele sa duca mai departe povestile si gandurile omului bun ce esti. Te-am admirat cand te-am descoperit , am inceput sa te indragesc cand te-am citit, si te-am iubit definitiv cand am tinut in maini margelele….

  13. Va imbratisez cu mult drag,,surorilor”.Ma gandesc adeseori la voi si va doresc din suflet sa aveti parte de tot binele din lume, sa va bucurati de iubire si prietenie.
    Te felicit si iti multumesc pentru tot ceea ce faci pentru noi!
    Un gand pios pentru Lola, al carei nume il gasim zilnic aici si care de 33 de ani(comemorati saptamana trecuta) vegheaza cu dragostea ei materna.

  14. Iti amintesti “Golden flowers”, impachetate frumos in servetelele portocalii si apoi bagate in saculetul auriu? Tremuram de fericire cand mi le-ai daruit. Acum am vorbit la telefon cu noua lor prietena. Are o voce calda si vesela. Sunt sigura ca le va indragi, pentru ca este, sunt absolut sigura, un om frumos. O cheama Alexandra. Am lacrimat in timp ce le asezam, mangaindu-le, in “hainutele” lor, apoi mi-am amintit de Bibi si am zambit. Cand va creste, poate viata lui va fi tot atat de colorata si de plina de emotie precum se traieste in “Fabrica de Vise”… Multumesc, Lola!

    • OM bun si frumos ce esti. Tu chiar ai facut florile sa fie din aur curat. O sa-ti aduc alte margele cand voi veni.
      Te imbratisez cu toata dragostea

  15. Felicitari si multi, fericiti ani de dans armonios in ritmul vietii iti doresc si eu, draga Lola. Te admir si ma bucur mult mult ca existi, in lista mea de suflet, in viata si lumea asta diversa, minunata, multiculturala…Am si eu o aniversare micuta referitoare la tine, de un an te-am gasit si te citesc cu drag, cu mirare si mai ales cu bucurie.
    Mult noroc si succes in noul tau oras!
    Iti mai doresc sanatate, dragoste multa, inspiratie, liniste, prietenie si tot ce-i mai bun. Esti un far luminos si frumos! Salutari!

  16. Esti absolut speciala. Abia azi te-am descoperit si de ceea ce sunt sigura este faptul ca demult nu am mai fost asa impresionata. Esti talentata, sensibila, altfel… Transmiti o liniste pe care nu te astepti sa o gasesti in asemenea loc, e tulburator

  17. esti un om frumos Lola. te citesc cu bucurie, si cu recunostinta ca-ti urmezi chemarea de a scrie. iar margelele tale sint o incintare, chiar daca doar virtuala deocamdata.

    sa ai zile pline si luminoase linga dragii tai.

Leave a Reply

