MARGELELE DOMNISOAREI X

De fapt ele se numesc mai complicat de-atat. Intreaga denumire e Strania preferinta a domnisoarei X pentru abstract

S-au nascut intr-o dupa-amiaza, la ora cand nimic nu misca, atunci cand lumea amorteste, iar strazile sunt tacute si fierbinti. Stateam intinsa, cu ochii inchisi. Asa am cunoscut-o pe domnisoara X, care plina de temperament mi-a spus ca prefera numai si numai abstractul. Cum sa o descriu eu exact…in minte imi era foarte clara, dar se spulbera imediat ce as fi vrut s-o povestesc. Mult mai usor a fost sa-i exprim preferinta. Asa au aparut margelele astea necerute de nimeni real. Cum intre real si ireal stiu ca exista o granita foarte subtirica le-am facut fara sa ma mir.

A doua zi primesc un mail…

Cred ca ar trebui sa-ti spun cateva cuvinte despre mine ca sa stii ce mi s-ar potrivi: in primul rand, sunt foarte ambitioasa, iubesc patimas, iert, dar nu uit nu sunt diplomata, ceea ce consider ca e un defect, imi plac lucrurile clare in alb si negru ( metaforic vorbind), nu-mi plac situatiile gri.
Pe de alta parte, iubesc culorile:  portocaliu, verdele olive ( culoarea ochilor mei), galbenul, movul, rosul ( culoarea zodiei mele_ berbec), nuantele de maron, iubesc primavara, nu-mi plac verile toride.

Sunt innebunita dupa cafea, imi place sa fac cumparaturi, ador gentile, esarfele, gablonturile. Imi plac tinutele office, dar si cele casual.

Cea care mi l-a scris si-a atasat si poza. Mai sa fie, mi-am zis, asta e chiar domnisoara X. Acum na, va puteti indoi, dar cum ziceam, granitele sunt cat o ata de subtiri, iar eu am avut puternicul sentiment ca persoana pentru care am facut colierul e chiar ea, corespunzand ca imagine si temperament cu cea care ma “vizitase”.

Mi-a luat un timp sa-i raspund nestiind cum sa formulez intamplarea in asa fel incat sa nu par dusa de tot cu pluta. Pana la urma calea cea mai scurta e aia dreapta.

I-am zis in doua randuri ce si cum.

Nu s-a mirat deloc. A fost chiar foarte bucuroasa si abia isi asteapta siragul.

6 thoughts on “MARGELELE DOMNISOAREI X

  1. Pur si simplu superb! Astazi rasfoiam libraria online Humanitas si am vazut ca a aparut ‘La tiganci’ in versiune audiobook si pentru o clipa m-a dus cu gandul exact in spatiul de care pomeneai, intre real si ireal. Apoi am citit noul tau blog entry :)… Asemenea momente/intamplari precum cele relatate de tine imi confirma inca o data (daca mai era nevoie) ca toti suntem uniti, cel putin prin fire invizibile! Te pup din tot sufletul, Nicoleta

Leave a Reply

