EXPOZITIE DE DRAGOSTE

In curand ne mutam la Lisabona. Intamplarile ma imprietenesc din ce in ce mai tare cu orasul. Una dintre ele e expozitia de fotografie a Monicai. Arta ei o puteti vedea aici.

Vernisajul a fost in urma cu doua zile. Acolo l-am revazut si pe Miguel, ingerul, poate semn ca lucrurile sunt pe calea lor. Todo va ficar bem, adica totul va fi bine, imi spunea cand ne-am cunoscut. Am sentimentul asta, dar si dese momente cand ma  intreb “Unde mergem noi ma Niculae?”.

Monica mi-a dat un respuns. Uite, acu’ mergem la Lisabona sa-i simtim inima, sa-i lenevim prin parcuri ascultand jazz , sa-i citim poezia, sa petrecem pe strada vineri noaptea, sa privim raul de aproape sau de departe, sa multumim ca suntem, sa ne bucuram de tot ce o zi poate aduce.

8 thoughts on “EXPOZITIE DE DRAGOSTE

  1. Ce bine arati😉 foarte bine iti sta cu parul asa.
    Am un feeling ca o sa iti placa sa stai la Lisabona,poate chiar mai mult decat in Cascais.
    De ce va mutati totusi? (daca vrei sa spui,daca nu,nu ; ma intrebam daca vreti voi,sau ca trebuie…)

Leave a Reply

