PLEC

Stau pe acoperis. Simt cu talpile fierbinteala tiglei. Imi iau ramas bun. Recunostinta mi-e invaluita intr-o tandra melancolie. Ceaiul e cald, imprumutandu-si temperatura, portelanului pe care-l tin intre palme. Cald s-a facut si bumbacul tricoului. Imi iau ramas bun. O pasare care mi-ar incapea perfect in mana facuta caus canta pe antena casei de vis-a-vis. Sunetele ies puternice tinand cont  dimensiunile micii fapturi. In dreapta oceanul straluceste si se misca. Animal urias, viu, frematator. Imi iau ramas bun.

Stau pe acoperis ascultand inima orasului. Bum, bum, bum. Sangele din venele lui. Vuuuuuu. Buganvilia imi prezice aur. Imi iau ramas bun. Pisica tigrata se intinde la soare.  Imi privesc labele picioarelor ca si cum le-as vedea pentru prima oara. Sunt foarte frumoase. De la ele nu-mi iau ramas bun, doar imi place sa le privesc.

Plec.

13 thoughts on “PLEC

  1. Si casa alba cu toate culorile din ea??? O luati cu voi in valiza,nu-i asa?🙂 Multe clipe pline de lumina, ca si pana acum…

    • Nu stiu bre. Sunt curioasa sa vad ce relatie o sa dezvoltam. Vazand casa unde vom sta(peste drum de Bairro Alto) si colindand un pic cartierul am avut un vibe bun

    • Hmmm…gradina. O sa fac una secreta. Exista un spatiu perfect pentru ea si la capitolul amenajari imi aprinde cel mai tare capul. Pentru camere trebuie doar sa gasim locul potrivit mobilelor si obiectelor pe care le avem, dar bucatica aia de loc avand deasupra un patrat de cer…
      E in mijlocul Lisabonei!!!!

Leave a Reply

