NESPECTACULOSUL

Zi-mi de tine, zi-mi ce mai faci!!! Asa ma intreba, cu nerabdare, cineva care nu ma vazuse de mult. Luata repede mi-am dat seama ca nu stiu ce sa spun, rascoleam prin memorie, acolo erau niste zile superbe, dar despre care nu-i puteam vorbi unui om grabit. Din ton mi se parea ca vrea  fapte, actiune, intamplari si desertate repede ca n-avea timp. Desi indrugam ceva, cuvintele cadeau ploscaind, seci, menite sa treaca pe langa urechi. M-am simtit nasol in situatia respectiva, insa pe dedesubt mustaceam realizand  ca desi lipsita de spectaculos viata mea e cel mai frumos lucru care mi se intampla. E asa ca si marile cristale pe care le-am descoperit de curand in banalele pietre de bordura.

Rutina imi slefuieste zilele prin gesturi simple, repetate ajutandu-ma acced o lume de-o bogatie fara margini, curatandu-ma in acelasi timp, lasandu-ma transparenta. Viata mi se poate vedea pe margele, pe paravane, in scris, in taceri si in ochi. E usor de povestit asa, cu subtilele ei detalii. Vorbita se lasa mai putin. Ma apuca uneori entuziasmul si dau din gura ca o moara stricata, dar  simt asta, din ce in ce mai mult, ca pe o irosire

4 thoughts on “NESPECTACULOSUL

  1. Viata e frumoasa in simplitatea ei. Noi oamenii o complicam speriati de ceea ce ne poate releva o clipa de sinceritate cu noi insine.

  2. “- Ce ai mai facut? – intreaba o veche cunostinta
    – Bine, m-am casatorit, am si 1 copil… “-
    Asta e raspunsul pe care il dau oamenii, in general…de parca asta e tot ce au facut in lungul timp in care nu s-au vazut.
    Nimeni nu iti spune ce poezie frumoasa a citit, ce melodie a ascultat…cat a tacut, a ascultat cuminte viata…

Leave a Reply

