LA MER

Margele pentru Vera Sofia care a venit de curand pe lume.

Surorii ei Ilinca i-am scris povestea printesei cu acelasi nume. Pentru Sofia s-a ivit, pe margele, nesfarsitul unei plaje la sfarsitul verii. Mi-am inchipuit-o adolescenta privind tacuta, marea si cerul de sub umbrela, undeva in sudul Frantei.

Vera Sofia Casiopeia Luna…rostindndu-i intregul nume imi vine sa plang. Mi se pare o formula magica ce face sa se vada, pentru o clipa, insuportabila frumusete a lumii.

N-am prea multe cuvinte, nu vor sa vina, dar am gasit un cantec sa le inlocuiasca.

2 thoughts on “LA MER

  1. Sunt minunate, frumos inceput de viata! Ii doresc multa sanatate, bucurie si stropul de noroc de care toti avem nevoie sa fie o mare infinita. Felicitari parintilor pentru mica lor minune!

Leave a Reply

