SEMNE

 

Ramai senina. Nu-ti fie frica. Pastreaza tacerea. Bucura-te. Ai incredere. Iarta.

Marunte semne imi spun mereu lucrurile astea de care uit, ca sa le regasesc iar.

Inca am reflexul replicii “nu pot”, dar incarncenarea am incetat s-o inlocuiesc, heirupist, cu “pot”, care tot incrancenare ar fi, numai ca plasata la extrema cealalta. Sunt zile in care orice efort e dureros si-atunci imi petrec vremea cu puiul de iedera, ale carui frunze noi sunt atat de verzi incat ma vindeca de oboseala, ma intind la soare, iar de pe podea nu vad altceva decat cerul, iau cate-o carte, citesc doua-trei pagini, ma duc pe strazile pustii, marginite de copaci uriasi care ma invata sa fiu, modelez lut, combin culori, inventez povesti.

Pana vine noaptea, care e mereu pentru dragoste, ziua mi-o petrec simplu, tacand, lucrand si la finalul ei realizez ca am putut ceea ce declarasem ca nu pot.

Gasesc pe teritoriul meu finit si infinit totodata, atata libertate cata sunt dispusa sa-mi ofer, atata pace cata pot simti, atata adevar cat recunosc.

Cum ziceam la inceput, viata are grija sa ma ghideze bland, prin marunte semne. “Intalnirea” cu Nica M. Nicolae, eu semn o consider si incurajare in ale cuminteniei.

9 thoughts on “SEMNE

  1. mie imi este tare drag, pasiunea, sufletul care le pune in lucrarile sale, faptul ca nu-si vinde lucrarile ci le tine pentru muzeu..

  2. …nu ne mai trebuie nici o dovada….
    acum ma doare inima. iar as da cu paharul de perete…tu-i mama ei de viata care lasa sa se duca sanjele neamului nostru ! cati ca el, cati ca noi, pierduti si totusi cu speranta in ale cuminteniei, of.

  3. Pingback: Interviu cu meşterul popular Nica M. Nicolae

Leave a Reply

