DOUA PRIETENE

Am facut doua siraguri identice. Unul a plecat catre Romania, celalat catre Statele Unite. Ele spun povestea a doua femei pe care viata le-a asezat in locuri indepartate unul de altul, dar nu le-a luat prietenia.

S despre M

“Cateodata intalnesti persoane deosebite,cu care legi multe……dar,dupa ce drumurile lor se separa ,legatura mai tine o peroada…..ii spui da,am sa scriu,am sa sun ,o sa tinem legatura ….dar de cele mai multe ori sunt doar cuvinte ,de cele mai multe ori legaturile acestea se pierd. Nu a fost insa asa ci NOI.🙂 Am trecut prin multe,avem multe amintiri .Amintiri atat de frumoase ,lucruri ca mi-as dori atat de mult sa se repete ….amintiri care imi umplu sufletul de bucurie acum si sunt convinsa ca mai tarziu vor deveni din ce in ce mai pretioase.Nu stiu mai mult ce sa spun decat ca esti o persoana deosebita ,care merita sa fie fericita.Iti multumesc ca esti sora pe care nu am avut-o, dar mi-as fi dorit-o. Iti multumesc pentru ca m-ai ajutat sa inteleg cat sunt de importante gesturile mici,cat de parfumata poate fi o cana de cafea si cat de frumoasa poate fi o simpla floare .Esti o mare nebuna care ma dezmorteste. Cu sincera prietenie …S

M despre S

S este………..S! Pur si simplu ea, inconfundabila prin tot ceea ce  face si cum face. Un bulgare de energie, veselie, lumina, caldura, bucurie.

Ne-am cunoscut in Iasi, eram colege de facultate si am stat cateva luni in acelasi apartament cu 4 camere in care stateam 6 fete, dar ce distractie mai era! Mi-o amintesc cum zbura pe bara de la scari cu o umbrela in mana, dansand si cantand, purtand esarfe cu buline si vara umbland prin campus cu flori in par. Cand radea ea, ii radeau si pistruii. Acum cand ma suna primul cuvand este Fata! tipat cu bucurie si energie incat imi lumineaza ziua si ma face sa rad indiferent cat de suparata as fi. Ne-am reintalnit in Italia, impropriu spus, eu fiind in Sicilia singura, iar ea in Toscana cu sotul ei, insa distanta nu conta atata timp cat zilnic vorbeam la telefon. In acea perioada mi-a fost cel mai apropiat om, m-a sustinut enorm eu fiind singura acolo si luand si decizia sa divortez. A fost prezenta zilnic, sustinandu-ma, incurajandu-ma, facandu-ma sa rad si sa-mi regasec optimismul, invatandu-ma sa ma bucur de frumusetea locului in care eram. In luna mai, inainte sa plec din Italia, am stat cu ei o saptamana in care am uitat de tot si am invatat sa traiesc fiecare zi. Imi amintesc diminetile in care ne beam cafeaua pe micuta ei terasa in spatele careia susura un rau, plimbarile in care ne alergau cei 4 pui abia fatati ai catelusei ei, pranzurie cu paste si vin rosu, plimbarile cu povestiri insotite de cate o inghetata, noptile in care sotul ei (un nepretuit prieten pe care l-am castigat datorita ei) ne plimba cu masina si ne suporta rasetele nebune si ne potolea dandu-ne sa bem cognac in pahare imense. EA m-a invatat ca distanta nu exista atat timp cat oamenii se iubesc si traiesc cu bucurie fiecare zi. Acum ea este insarcinata in 6 saptamani si asteptam cu mare bucurie un bebe frumos

Viata e despre lucruri in a caror simplitate se ascunde bucuria.

20 thoughts on “DOUA PRIETENE

  1. WOW!!!!!!!!!!……minunate…m-ai lasat fara cuvinte. M-ai facut sa redevin iar copila care se bucura cand pe 1 Ianuarie se uita in vitrina si se bucura de margelele pe care le cumpara cu banii de la colindat si urataturi. Imi vine sa bat din palme si sa sar in sus de bucurie. Sunt superbe! Multumesc din suflet!

  2. Tu esti o minune de om! Imi doream de mult sa intalnesc un om care sa ma uimeasca asa cum o faci tu. Nu pot spune decat multumesc pentru tot ce ne oferi si pentru cum te oferi noua!

  3. asa-i…iar prietenia este cea mai mare bogatie a unui om, este inepuizabila si generatoare de alte noi bucurii pe care sa le oferim lumii…ce poate fi mai frumos?!🙂

    • am vazut un documentar cu un star rock, care a avut un atac cerebral si era sa moara. Dupa ce a scapat, povestea ca in clipele limita nu conta faima, nu contau banii, nu conta nimic altceva decat oamenii pe care a reusit sa-i cunoasca si sa-i iubeasca

  4. pentru ca doar oamenii conteaza….nimic nu ne incalzeste sufletul decat oamenii pe care ii avem alaturi (nu conturile, nu casele, masinile sau alte lucruri). eu simt mereu pe obrazul meu o palma care l-a mangaiat candva si asta ma alina si ma bucura, mai simt niste ochi care ma privesc de peste lumi, cateva glasuri si zeci de vorbe care m-au modelat. toate astea sunt oamenii care traiesc in mine si fara de care nu as fi ceea ce sunt…

  5. Povestea este minunata la fel ca si margelele iar despre astfel de prieteniile nu s-au gasit cuvintele care sa le cuprinda.
    Sunt fericita ca exista astfel de oameni minunatii, care nasc prietenii pure, capabile sa faca fata timpului si spatiului. Ma bucur ca am si eu norocul unei astfel de prietenii si multumesc pentru ea.

  6. Multumes fetelor si ma bucur pentru voi! Sarbatoriti-va prieteniile si iubirile! Bucurati-va de fiecare om pe care-l cunosteti!

  7. Ce frumoase margele! Ador ideea cu 2 siraguri identice! Pacat ca nu mi-o venit si mie cand am trimis margele prietenei mele Christiana!

  8. Minunata poveste. Un crampei de viata in care m-am regasit. Prieteniile copilariei si ale tinereti sunt magice. Grozavi sunt aceia ce pot pastra aceasta magie tot restul vietii, chiar daca viata ne asterne distante mari intre noi, uneori de spatiu, uneori de timp…
    Mi-e tare dor de dragele mele prietene din copilarie si sunt foarte convinsa ca viata ne va reuni pe toate la un anumit moment.
    Tot respectul pentru aceste minunate doamne!

  9. Adriana multumim frumos si tuturor celor de aici, eu sunt vocea celor 2 fete, nu doamne, in sufletul nostru inca suntem 2 fete care iubesc, se tem, spera si viseaza, uneori cu curajul celor 20 de ani care ii aveam cand ne-am cunoscut, alteori cu frica sau emotie. Intr-adevar suntem norocoase ca ne avem, iar astazi ne-am promis inca o data ca nu ne vom parasi niciodata. Lola sa stii ca prietena mea a plans cand a vazut fotografia margelelor, a plans de emotie si de bucurie, a plans la gandul ca in curand aceste minunate margele vor fi la gatul ei stiind cu cata dragoste au fost facute. Au ajuns la posta, iar maine dimineata ma duc sa le iau. Oare cum voi dormi la noapte? Parca il astept pe Mos Craciun. Intr-un fel chiar asa este pentru ca acest dar am vrut sa il fac prietenei mele si mie de Craciun, doar ca am fost nevoita sa mai astept putin sau poate acesta era momentul in care trebuiau sa ajunga la noi. Multumesc! Multumesc!🙂

  10. Foarte frumos, mi-au dat lacrimile. Mi-am adus aminte de prietena mea si de idee asemanatoare pe care am avut-o acum multi ani si care nu a iesit tocmai perfecta. Felicitari!

  11. buna,as dori sa stiu si eu daca exista un magazin online pentru aceste margele,sunt superbe!felicitari pentru creatii si mult succes in continuare!

Leave a Reply

