READERS CAFE

Prietenii mei dragi, Nicolaestii, cei cu libraria de carte englezeasca, mai infig acum un stegulet pe harta Bucurestiului suportabil. Se numeste Readers Cafe. Loc de rasfaturi culinare, de citit, de intalnit, de visat, de baut ceaiuri si cafele,  de ascultat muzica live.

De obicei nu scriu decat despre lucruri incercate, despre experiente. Nici azi n-am sa fac altfel. Cum, din motive lesne de inteles, la cafeneaua lor inca n-am ajuns, scriu sa va starnesc virtual poftele, asa cum imi fac si ei mie, cu ce posteaza pe facebook.

Citez mai jos tentatiile. N-au valoare informativa. Ca sa stiti la timp despre feluritele intamplari de-acolo, imprieteniti-va cu ei pe facebook. Redau doar niste mostre de pasiune, franturi dintr-un vis implinit. Citindu-le m-au dus intr-o lume calda si tihnita. Asa vi le arat si voua

Daca inca sunt nevoita sa stau cu nasul lipit de vitrina(mai bine zis de monitor) voi aveti sansa sa va duceti oricand acolo.

Sa auzim numai de bine!

Buna dimineata. Micul dejun e gata. Simtiti mirosul de cafea si croisante?

O dimineata lejera incepe cu un mic dejun frantuzesc: croissant, unt miere, ceai/cafea si fresh de portocale. Iar pretul de 16RON va pastreaza buna dispozitie.

Dimineata aceasta nu pare prea prietenoasa. O binedispunem cu un “Readers’ Breakfast” (25RON): omleta rustica, salata, unt, miere, mini viennoiserie, paine prajita, ceai sau cafea si fresh de portocale.

Supa crema de cartofi cu curry si migdale, Fusilli cu somon fume sau Penne primavera cu legume. Salata de fructe e din partea casei. Delicios si hranitor!

Pranzul e gata: pentru voi care preferati mancarea de post – Supa de rosii cu busuioc si Pilaf sarbesc. Pentru voi care cautati ceva mai consistent, Supa crema de rosii cu busuioc si Risotto cu gorgonzola si rulada de pui Readers. Si desert avem pentru fiecare: Crema de vanilie cu sos de fructe de padure si Minitarta cu fructe de padure. Bun bun!

Iei cina in oraş? Alege sa-ti petreci seara pe ritmuri de … blues! In seara asta, la Readers Cafe, se canta live!

In fiecare seara avem cate o cantare live. La pian, trompeta, saxofon sau chitara. Uneori avem si o voce minunata care desavarseste atmosfera. Astfel, aveti ocazia unei cine deosebite. Va asteptam!

Astazi va asteptam incepand cu ora 19 la un nou eveniment din seria aperitivo cu vinuri Fontanafredda si gustari din partea casei – chips-uri de legume preparate in casa,crutoane picante cu ementhal,mix de alune si masline!

La Readers ai o multitudine de variante din care sa alegi: de la meniuri speciale, pana la cadouri pe care le poti face celor dragi: o carte, o revista sau o prajitura cu stil!

Pentru cultura ta generala citeste minim 30 de pagini pe zi. Pentru starea ta de spirit te asteptam la Readers – locul unde vei savura cele mai frumoase povesti Avem un colt special amenajat pentru lectura: cu biblioteca si fotolii, veioza si masuta de cafea.

“We are indeed much more than what we eat, but what we eat can nevertheless help us to be much more than what we are”, Adelle Davis

7 thoughts on “READERS CAFE

  1. daaaa…
    am fost! am privit si am gustat.
    era seara de vinuri, asa ca m-am si imbatat un pic…

    voi scrie la un moment dat un poem prajiturii cu cafea si nuci, dar cred ca voi insista sa o cunosc mai bine mai intai :)))

    sa le fie locul cu noroc oamenilor care l-au adus din visul lor…

  2. pot sa lauzi cu inima impacata restaurantul. totul este asa cum scrie acolo. Este in cladirea in care lucrez. bunatati multe, oameni minunati, seara muzica faina. Si totul la preturi super ok. asa este, Lola..

  3. Mmmmmmm…
    Vin si yo mai tarziu… da’ vin bine!
    Ce sa zic? Ar fi multe, doar ca nu pot, am gura plina de capsuni cu ciocolata primite din partea casei…
    Si mai zic ca am vrut sa call 911. Si cand era sa lesin, m-a vazut unul din oamenii aia frumaosi de acolo – cel ce spusese povestea vinului din Uruguay – si a venit repede. “What happened?”
    “Mor de placere!” am zis, ca asa si era.
    Bun totul, si muzica aia… Imi doream teribil sa ascult bossanova. Si a a fost… Am cantat si eu, de la masa, placerea aia maxima: Garota de Ipanema…
    Miiinuunaaaat! Mmmmmmm…

  4. Pingback: A VENIT VACANTA!!!! « lola dream factory

Leave a Reply

