E VREMEA

E vremea CUMINTENIEI, acea vreme de culcat cu urechea pe pamant sa auzi cum firele de iarba isi fac loc catre lumina.

E vremea CURATENIEI, acea vreme cand e bine sa deschizi larg ferestrele si sa stergi praful de pe spirala lumii.

E vremea TACERII, acea vreme cand pestele curcubeu iti dezvaluie taina.

E vremea INALTARII, acea vreme in care ingerii iti spun ca ai aripi si te incurajeaza sa zbori.

E vremea DRAGOSTEI, acea vreme cand tu si cu el sunteti una, cand tu si cu mine suntem una, adica eu si cu el suntem tot una, iar cand tragem linie si ne adunam, desi suntem atat de multi rezultatul tot UNU este.

E VREMEA MIRACOLELOR!

Priviti aici si bucurati-va, iar aici daca vreti sa intalniti oameni care stiu randuiala. Azi i-am descoperit, probabil pentru ca …e vremea

15 thoughts on “E VREMEA

  1. Foarte frumos!

    Toate piesele tale m-au dus intr-o poveste, o poveste care acum nu mai este, a carei vreme a fost.

    Iti multumesc

  2. Aaaaaaaa!
    Asaaaaa!
    Glasul ierbii, lumina spiralei, zborul – pot sa zbor,poot saa zbooor, credinta iti desface aripile… si pestele curcubeu, care da din coada si rade!
    Ce bucurii!πŸ™‚
    Si lut ars -pamant ,apa, aer si foc si minile omului, adica prelungirile inimii… Mmmmm, ce frumos! UNU este!
    Tare bune povesti, tare bune! Ne bucuram! E VREMEA MIRACOLELOR, DA!

  3. Draga Lola,
    adesea respiratia si ritmul inimii mele se sincronizeaza miraculos cu ale tale si a oamenilor minunati din viata mea:) Multumesc,abia acum am inteles…e vreamea dragostei deci suntem unul:)
    Multumesc, m-am bucurat mult sa revad oameni dragi sufletului meu (pe Adriana si Virgil si pe frumosii lor puiuti)
    Te imbratisez muult!

  4. Am citit randurile astea de cateva ori si de fiecare data ma puneau pe ganduri…
    Atat de simple si totusi… parca aveam nevoie sa le inteleg mai bine, parca aveau un rost pt care le tot citeam
    Si uite ca azi dupa masa am inteles.
    Am pierdut un prieten, un om extraordinar.
    In timp ce incercam sa accept ideea mi-au venit in cap vorbele tale
    “E vremea…”
    Si asa e…, e vremea tacerii si a cuminteniei, a curateniei… (ale noastre), a miracolelor (el a fost unul), a intalnirii (poate a lui cu ingerii)…
    Of

Leave a Reply

