PISICI ALBASTRE

Nu stiu, nu stiu, e magie!!!

Tocmai mi-a scris cineva ca vrea pisici de la mine din cartier. De unde stia dumneaei, minunata ca pe-aici e plin de pisici si ca urmeaza sa le arat? Sa mai zica cineva ca noi femeile nu suntem magice.

Cat mi-a placut cum ati umplut cartierul cu vise, cum l-ati vazut si v-ati mutat in el.

Realizati ca am inceput sa visam impreuna?

Va multumesc ca nu ma lasati singura, va multumesc ca stiti sa primiti si sa dati bucuria mai departe, ca in loc sa stati pe margine alegeti jocul cu viata, ca va lasati purtate de imaginatie  devenind CREATORUL.

Pisici albastre se rasfata la soare torcand multumite, imbratisandu-va dragastos cu gandul.

8 thoughts on “PISICI ALBASTRE

  1. e firesc, doar cartierul tau e magic cu tot ce se gaseste in el… si cu tot ceea ce se creeaza🙂
    pisicile astea albastre torc si ele a cantec, iar din blana lor sar vise albastre🙂
    la trezire vor bea lapte de cer albastru, indulcit cu cerneala de-aia cu care se scriu povesti🙂

  2. Lolaaa…tocmai le-am primit🙂 sunt chiar mai frumoase in realitate! sper ca persoana in cauza sa nu cerceteze ca mine site-ul tau si sa ramana surpriza surpriza:)te tin la curent!

      • Am primit pisicile…eu sunt persoana in cauza🙂. Mama Alidei care a primit cuita de comori, de la tine, in octombrie. Am admirat margelele cand ai pus postul, dar nici prin gand nu mi-a trecut ca vor fi ale mele. Sunt SUPERBE, la superlativ. Iti multumesc Adina ca te-ai gandit la mine. Iti multumesc Loala ca le-ai facut.

Leave a Reply

