POVESTI LONDONEZE 2

E ceva in mine care n-a vibrat niciodata pe aceasi frecventa cu marile metropole. Nu-mi sunt proprii nici agitatia lor, nici coplesitorul cladirilor, dar ma fascineaza locurile cu oameni multi. Imi place sa le studiez fetele, sa le simt energia.

Pot scrie despre Londra ca e orasul cu cele mai multe  ferestre murdare, cu cele mai prafuite perdele din cate am vazut, dar nu ma ocup cu statistica si nici nu vreau sa privesc lumea printr-un geam nespalat. Imi deschid larg propria fereastra catre viata si scriu ca Londra e un oras vibrant, mirosind a mirodenii din extremul orient, un oras multietnic, tulburator prin diversitatea celor care-l locuiesc. Are adorabile targuri, piete, librarii, cafenele,  parcuri pline de pasari si veverite care-ti mananca din palma, mici gradini comunitare, copaci infloriti, biciclete, iarba de un racoros verde crud, iar peste toate, cat am fost acolo a avut si soare.

Am fost fara tinta, ca de obicei, ne-am rasfatat cu bunatati, ne-am bucurat ca suntem.  S-a intamplat ca cinci zile viata noastra sa se desfasoare  molcom in mijlocul unui oras unde toti par sa se grabeasca

3 thoughts on “POVESTI LONDONEZE 2

  1. Hm, adica la Londra e mai cald ca in Dk ,de sunt deja copaci infloriti si floricele cand aici abia s-a topit zapada?

  2. lola, m-ai nascut un dor de Londra si ceamurile ei nesterse🙂
    acum rascolesc poze vechi de mai bine de doi ani

Leave a Reply

