INTRE BINE SI RAU IMI PETREC VREMEA VISAND

Lumea sta intr-un fragil balans, dar slava domnului, sta. Adica se invarte, cu noi pe spinare, suportandu-ne. Diavolii si ingerii isi fac lucrarile specifice, mentinand poate, acest precar echilibru. Intre blesteme si binecuvantari ne vedem cum putem de treburi. Postul meu de ieri a starnit frici si ii imbratisez virtual pe toti cei care s-au simtit infricosati. Mi s-a recomandat sa ma mai inchid, sa restrictionez accesul, sa las aici doar oameni buni. Cum sa fac asta? Buni si rai suntem cu totii. Cine ma iubeste azi ma poate ura maine, iar starea asta e data de lucruri independente de mine, vine dintr-o chimie interioara, personala. Cu blog sau fara, mereu am avut in preajma oameni care m-au iubit si altii care m-au urat. Asa e viata. De asta avem parte cu totii, fara exceptie.  Prin urmare merg inainte cum simt. Cand i-o veni timpul, povestea asta se va termina, cum totul se termina, lasand loc unui nou inceput, dar pana atunci sa ne bucuram de clipa.  Putem alege. O sa dau un exemplu simplu.

Televizorul! E sursa de infinite spaime, sau furnizor de stare buna. Nu e  bun sau rau in sine, conteaza cum il folosesti.

Stirile baga groaza in noi cu dezastre, razboaie si criza economica, dr. Oz ne sperie cu cancerul, descriindu-l ca pe un inamic pervers, ce se poate manifesta si printr-o banala durere de burta, dar nu ne zice ca frica poate fi un factor important in declansarea bolii, majoritatea serialelor sunt cu avocati si spitale, cu conflicte si suferinte. De fapt ce sa ma tot insir, stiti la fel de bine.

La ce nu-mi place nu ma uit. In unele dupa amieze, sau pe seara, cand obosesc, ador sa vad documentare cu animale. Asa aflu ca undeva in Mozambic se reface un urias parc natural. In timpul razboiului oamenii au decimat aproape toate vietatile care traiau acolo. Disparitia unora a produs reactii in tot ecosistemul, proportia pierderilor fiind mult mai mare. Acum tot un om a decis sa-si cheltuiasca averea imensa ca sa redea lumii acel paradis pierdut. Sa fi vazut fetele celor care munceau acolo, zambetele lor, energia pe care o emanau. Traiam bucuria unui elefant eliberat in natura si satisfactia oamenilor care reusisera acel lucru. Corpul meu reactiona la stimulii astia si ma simteam fericita, doar pentru ca undeva foarte departe, pe planeta se intampla ceva bun. Simteam SPERANTA, care cred ca e combustibilul nostru de baza.

N-am spirit de militant, dar am spirit de aventura. Ma gandesc cate lucruri mici si frumoase se pot  face clipa de clipa. Aici sau acolo, oriunde. Peste tot e nevoie de  inimi deschise, de  slujitori al vietii, iar eu vreau sa fiu de folos. Daca mi-e frica raspandesc frica, prefer sa visez  si sa aleg asa ca in cantecul asta: in loc sa zic “am cazut” prefer MA RIDIC, in loc de “am pierdut” spun CAUT, in loc de “dorm” e mai bine VISEZ

2 thoughts on “INTRE BINE SI RAU IMI PETREC VREMEA VISAND

  1. 🙂 this is the spirit, cum zice chinezu. eu fac ce fac si tot in liric ma si te balacesc.😀 “tineti cu amandoua mainile tava fiecarei zile si treceti pe rand prin fata acestui ghiseu. este destul soare pentru toata lumea este destul cer este destula luna. (…) traiti dupa pofta inimii, preturile sunt derizorii. de pilda cu o singura viata va puteti procura cea mai frumoasa femeie plus o chifla.” hihihiu.

Leave a Reply

