WORLD AT 5am

Nu imi place minciuna, nu imi place intunericul, zilele ploioase de noiembrie, frigul, oamenii incuiati si intoleranti

Imi plac prietenii mei, marea si soarele, muzica lui Leonard Cohen, o portie buna de paste si un pahar de vin rosu bun (ar fi trebuit sa ma nasc in Italia, ador tara, limba, mancarea…si, cu putine exceptii, ii ador pe italieni pentru pofta de viata),imi place dansul si iubesc caii si senzatia de libertate pe care ti-o da un galop printr-o padure de mesteceni (e experimentata, pe bune!)si ma bucur de fiecare data cand in calea mea apar oameni frumosi!

Asa mi-a povestit  Adina despre ea si pentru ca a formulat prin contrarii mie mi-a venit in minte un moment al zilei cand pentru scurt timp  lumea pare sa fie in deplina armonie. La 5 dimineata.

Atunci intunericul isi pierde forta, nu mai ascunde duhuri, nu mai sperie. Cuprinde promisiunea zorilor. In cantecul privighetorii, ingerii isi incheie rondul de noapte si se duc sa se odihneasca. Soarele va rasari curand. Dincolo de dealuri se intinde, nesfarsita, marea. Casutele mici si albe alcatuiesc o asezare de oameni buni, de prieteni care inca dorm dupa ce au cinat impreuna (ravioli cu ricotta, sa zicem) si au dat gata o sticla de vin rosu.

In gradini, ei isi culiva inimile. Le hranesc cu libertatea vantului, tacerea stelelor si susurul apei, iar inimile cresc si se vad de departe, semn ca acolo stau cei care stiu sa iubeasca.

Frumosi cai Palomino bat nerabdatori din copite, gata sa alerge prin padurea de mesteceni…

Draga Adina, iti daruiesc aceasta asezare omeneasca, iar tu plaseaz-o geografic acolo unde iti place cel mai mult

8 thoughts on “WORLD AT 5am

  1. Astazi am fost la rasarit. Sa il vad, adica. Era 5 dimineata si din casele oraselului meu, inca nu iesea fum. In casele acelea oamenii dormeau si visau. Sau doar sforaiau. A fost un rasarit spectaculos, cel mai frumos din cate am vazut, si cand maiastrul s-a ridicat suficient pe picioarele-i galactice, au inceput sa se ridice spre el si fuioarele de fum. Am facut fotografii pentru toti cei care, dormind, au ratat atata emotie. Atata echilibru, spui tu. O sa iti daruiesc si tie rasaritul acesta.

Leave a Reply

