DE LA SOARE-RASARE

O noua dimineata privind spre rasarit. Cata culoare de dragul culorii, cata frumusete si cata sfintenie. Linistea invaluie murmurul indepartat al lumii. Pasarile zboara fara zgomot, rotindu-se larg. Entuziasmul cu care am alergat pana pe terasa se stinge lasand in loc o mirare cuminte. Ritmul vietii e domol, dar vibratia ei intensa.

Se nasc mereu povesti, iar cea de azi e una de la rasarit. Da, de-acolo din Imparatia Soarelui-rasare. Margele in vesmant imperial, margele din Orasul interzis, cadou de nunta pentru o delicata printesa cu trasaturi asiatice.

AUR SI LUMINA. Astea sa fie darurile pentru viata lunga, rostuita.

Fara sa stiu am ales culoarea potrivita. Legat de traditiile nuntii chinezesti iata ce am gasit in clipa asta, cand postez…

Rosu este culoare unei nunti traditionale chinezesti. Simbolizeaza dragoste, bucurie si prosperitate. Rochia de mireasa, invitatiile, cutiile de dar, plicurile de bani… totul apartine acestei culori vii. Chiar si casele celor 2 miri sunt decaorate in rosu in ziua nuntii.

 

5 thoughts on “DE LA SOARE-RASARE

  1. 😛 cat de frumos! pacat ca nu pot posta si eu pe blog, ca stric surpriza🙂 dar i le dau acum, pe 5 martie cand vine la botez, ca nu mai stau pana in aprilie!

  2. Lola, tu ai har!

    Mi-a placut interviul. Ai suflet tinar si-n priviri sclipiri! Asa ca, pt tine, the ski is the limit!!!

    Intr-o zi vreau sa am si eu margelele mele (facute de tine) insa trebuie sa scriu povestea.

    Te imbratisez.

    Cristina

Leave a Reply

