DE PE-AICI

Pe la cinci si un sfert ora noastra stateam pe canapea impreuna cu cel mai aspru critic al meu, Vladimir, asteptand sa inceapa emisiunea. “Mama, am emotii”, “si eu”, dupa care chicoteam amandoi. Am fost fericita sa-l am alaturi, am apreciat  ca a vrut sa impartim momentul asta.

Multumesc Oanei pentru dragostea cu care simt ca pus toata povestea cap la cap si pentru melodia de inceput pe care o iubesc, ii multumesc lui Florin Miricioiu pentru poezia imaginilor si imi mai multumesc mie c-am indraznit sa zbor.

E ciudat sa te observi din afara, sa te auzi vorbind, sa-ti fii cunoscut si necunoscut in acelasi timp. S-a tesut o istorie frumoasa, am vazut un om liber. E misto!

Vladimir mi-a spus simplu, fara efuziuni, ca i-a placut de ma-sa.

Intre timp, adica de cand n-am mai postat am indraznit sa ma intorc in prima pagina a blogului si sa incep lucrul la carte. Deja am finisat 30 de pagini. Spun ca am indraznit pentru ca o vreme mi-a fost teama. Nu citesc din urma si ma gandeam ca poate acum, recitind, textele mi se vor parea altfel decat atunci, in febra scrisului, ca emotia lor s-o fi vestejit. M-am inselat, le-am gasit vii. Ce fraiera am fost sa ma apuce tremuratul! Am pus acolo viata adevarata, scrisa la cald, cu toata sinceritatea. De ce ar face-o timpul sa paleasca?

In acelasi timp lucrez trei seturi de margele legate de povestea cu cartea. N-am spus pana acum, dar cele trei femei care s-au imbarcat cu mine in aventura asta mi-au cerut drept plata pentru munca lor cate un pumn de bile colorate. Asa am stiut ca ele sunt ajutoarele mele adevarate. Mi-au daruit increderea, au vazut aurul in pamantul pe care il rostogolesc intre palme, au intrat in visul meu asumandu-si-l.

Am simtit ca inainte de orice trebuie sa le fac margelele, sa incep cu gestul asta de a le multumi. Lutul l-am desfacut intr-o noapte magica, pe luna plina, cand cerurile s-au deschis. Tot atunci am stat pana tarziu sa-l rotunjesc. Azi a prins viata pe siraguri un copac “el arbol de la esperanza”. Inca nu le pot arata ca sunt in lucru, dar imi lumineaza camera si-o inveselesc.

Zilele trec lin, cu bucurie. In plimbarile mele cu bicicleta ma insoteste un fulg

Va imbratisez oameni dragi!

18 thoughts on “DE PE-AICI

  1. Cum se face prajitura cu malai?
    Mi-a placut mult interviul, vocea din interviu nu se potrivea cu vocea care suna in capul meu cand citeam blogul. Dar pe la mijlocul interviului mi s-a parut o voce frumoasa, puternica care se potriveste Lolei🙂

    Bjs

  2. Lola minunata si draga!
    Esti o minune de om. Si atat de frumoasa si de talentata!
    Sa-ti fie Lumina vie, sa ai spor in toate, sa fii fericita.
    Multumesc!
    Te imbratisez cu toata dragostea

  3. Am reusit sa vad emisiunea. Esti minunata! Mi-e tare dor de tine!
    De Pasti te voi lua cu mine in gand, sa ma insotesti la Campulung. Chiar ieri a trebuit sa fac promisiunea scrisa ca voi merge acolo de sarbatori. Promit ca voi face multe poze pentru tine!
    Te imbratisez cu mult drag!!

  4. Vai, felicitari tie si felicitari reporterului, a iesit un reportaj atat de frumos. Am piele de gaina dupa momentul cu semnul de carte “ia-ti bilet pentru Portugalia”

  5. Am vazut un om natural, placut care face si spune ce simte cu simplitate si finete🙂 chiar misto reportajul!

  6. superb reportajul. cum a spus cineva mai sus nu era vocea pe care credeam eu ca o ai, desi ne-am intilnit pt citeva minute intr-o vara cind mi-ai dat 2 siraguri.
    portugalia prin ochii tai e asa frumoasa. si cea vazuta de mine ca turist a fost superba dar as vrea sa mai ajung acolo si pentru o perioada mai lunga in care sa fiu “localnic”. nu stiu cind dar sper in viata asta.
    si cel mai mult m-a impresionat tamtam. ai pus poze cu el mereu dar niciodata nu mi-l imagianam atit de viu si jucaus.
    multi pupici.

Leave a Reply

