LOLA PE TV

Dimineata am gasit mesaj de la Oana!!!!!

Draga mea Grati,
Asa cum ti-am promis, iata a venit momentul sa te anunt oficial ca emisiunea LUMEA SI NOI: “LOLA SI FABRICA DE VISE” va fi difuzata in premiera pe TVRI miercuri, 02.02.2011, la ora 19.30 (ora Romaniei).
Are si 2 reluari pe 03.02.2011, tot pe TVRI, prima la 06.30, iar cea de-a doua la 14.30.
In cazul in care nu receptionezi TVRI prin cablu, poti urmari LIVE WEBCAST pe internet, la adresa:
http://tvr.ro/live_tvri.php
Daca vrei sa revezi emisiunea, intri pe
http://tvr.ro/inregistrari.php?id=Lumea+si+noi
si accesezi “Wednesday, 02 february 2011” (va fi postat dupa premiera).

 

Mor de curiozitate pentru ca au trecut cateva luni si nu mai am nici cea mai vaga idee ce-am zis acolo…

43 thoughts on “LOLA PE TV

  1. Seara buna! Am urmarit cu mare drag filmarea. Am trait si am visat cateva momente langa tine si langa Tam-Tam. Multa bucurie mai departe! Te imbratisez cu mult drag.

  2. heeeeyyy!!! ce simpatic e tam-tam:))))))))
    abia astept sa vad margele inspirate din traditia populara si din maramures! astept si din moldova, am avut bunici in neamt. imi plac si magelele bariz🙂
    felicitari pentru emisiune!

  3. am vazut emisiunea care mi-a adus bine si frumos, ca si posturile tale in general.
    chiar inante a fost pe tvr international o emisiune despre culturile arhaice de pe teritoriul ro (in special cucuteni, dar nu numai); ma mai gandisem ca ar putea fi un izvor de inspiratie ptr tine, ptr ca si ele sunt splendide …apoi te am auzit vorbind despre noua colectie…semne spuneai? poate…o umbra de sugestie

  4. E atat de ciudat sa citesti ce scrie pe cineva si sa-ti faci o imagine asupra omului respectiv, iar apoi dupa ce vezi o filmare (reala) si concluzionezi ca vocea pe care ti-o imaginai nu e aceeasi cu cea din realitate… e ciudat, nu am cuvinte. foarte frumos !🙂

  5. Felicitari pentru emisiune🙂
    haha, ce mandru e tam-tam🙂 si ce frumoasa esti tu! si ce voce calda ai🙂 si foarte tanara! si ce om minunat esti! am ramas fascinata sa te privesc🙂 maine ma mai uit odata la emisiune, pe indelete🙂 imbratisari

  6. Inca n-am reusit sa vad emisiunea, dar sunt sigura ca a fost grozava, pentru ca asa ne-ai invatat,sa vedem de la tine numai lucruri frumoase,,ca-n vis”. Pana atunci vreau sa stii ca declaratiile voastre speciale,de iubire, mi-au bucurat enorm sufletul. Sunt mandra de AMANDOI si va sunt recunoscatoare ca v-am cunoscut.

  7. Minunat! M-am bucurat sa-ti aud vocea dupa ce atata timp am rasfoit paginile acestui blog! A fost ciudat de frumos! Iar melodia de inceput…ce mai … superba….nici ca se putea mai bine! Felicitari pentru curajul, veselia si optimismul pe care il emani!:)

  8. Pare atat de usor si de frumos sa-ti deschizi inima catre lume. Felicitari! Mi-a umplut sufletul emisiunea ta si muzica…. m-a umplut de energie pozitiva!

  9. Esti asa cum mi te-am inchipuit calda si frumoasa! Esti dovada vie ca visurile se implinesc. Conditia este sa ai taria sa te desprinzi atunci cand sunt pe cale sa se infaptuiasca. Esti un om minunat si ma bucur ca te-am cunoscut chiar si macar virtual!

  10. Hi Lola, I am Kashif Khan. I am that lucky guy whose mother and sisters have your hand made necklaces in Pakistan😉 Thank you so so much for such a nice and dedicated effort. God bless you!

Leave a Reply

