PISICI LA FEREASTRA

In ultima vreme m-am apropiat cu respect si sfiala de lumea pisiceasca. Asta de cand studiez obiceiurile motanului negru de la noi de pe scara. La inceput mi-era frica de el. Mi se parea ca se uita urat cand trec pe sub fereastra pe a carei stinghie isi face domnia sa veacul. Probabil inca traumatizata de incidentul cu pisica lui tata, care dupa ce m-a lasat s-o mangai pe burta mi-a prins mana si mi-a gheruit-o groaznic cu toate patru labele deodata, m-am cam ferit sa interactionez cu felinele.

Ce ma fascineaza la pisoiul negru e felul in care isi petrece ore in sir stand pe cantul de maxim patru centimetri al geamului. Va dati seama cat de prezent e ca sa nu se duca in cap de-acolo? Nemiscarea lui de sfinx, linistea, tandretea, pentru ca intr-un final ne-am imprietenit si-l mangai pe la urechi de cate ori am ocazia, iar el se alinta moale, imi dau o senzatie de …normal. Adica vad in felul sau de a fi normalul pe care noi, oamenii l-am pierdut si acum il exersam cu stangacie.

Deci am un nou maestru spiritual. Oricat de amuzant poate parea, cred ca pisica asta are foarte multe sa-mi arate.

Inspirate de apropierea noua si fascinanta, dedicate unei pisici pe nume Coli(de la Coliva:), dar urmand sa fie purtate de stapana ei,  s-au ivit margelele de azi. Pisici albastre la fereastra, privind noaptea. M-am exprimat intentionat asa. Nu stiu ce ma face sa cred ca pisicile vad misterele noptii, noaptea ca  altceva decat intuneric.

9 thoughts on “PISICI LA FEREASTRA

  1. OHOOOO, si ce blana! Sa vezi ce de mai stranut daca ma intalnesc cu una. Mai ales ca mie imi plac mult de tot si nu ma las pana le smotocesc, chiar daca plec cu ochii umflati acasa😀

  2. salutari noului tau maestru…
    intelepciunea pisiceasca se transmite prin blana moale, cu cat le mangai mai mult, cu atat vezi frumusetea vietii, tandretea si rasfatul ei mai bine…
    mi-s dragi pisicile mult de tot…

  3. Pisicile sunt fascinante ! Atat cele mici, cat si cele mari🙂

    PS: Sa stii ca pisicile sunt destul de sensibile si pot avea reactii neasteptate, mai ales daca le mangai pe burtica sau pe spate. Asa ca eu prefer sa le mangai [mai ales pe cele “straine”] pe cap, pe gat, sau sub bărbie🙂

  4. cat de frumoase sunt!!…si noaptea pisicile devin albastre…, niciodata nu m-am gandit ca pisicile isi schimba culoarea noaptea
    …… cand bate-n geam doar lumina noptii..🙂

  5. Prosto, cum ți-e ție frică de ochi uneori. Te iu-besc, la pachet cu toate întunecușurile tale pline de soare.

  6. In Covent Garden este un artist care picteaza numai pisici negre la fereastra. Atat. Margelele tale imi amintesc de Londra.

Leave a Reply

